Inlägg från: VIXIE |Visa alla inlägg
  • VIXIE

Halmstad tråd!!!!!

Teaspoon: Superbilder på Totte. Du har inspirerat min man att göra en egen hemsida ,vilket inte är illa .Så nån gång 2007 kanske, jag säger bara kanske vi kan se nåt där!!
    Vi kommer på fikat det är nog precis efter simmningen.
    Ska kolla med några fler här i trakten med.
    VIXIE

• VIXIE

Delfin:vilka görfina bilder på Evelina,hade Sahra i knät när vi kollade och hon sahela tiden-the- tha, the-tha.Undrar ifall hon kände i gen Evelina?
    Kommer ni med i morgon?
    vixie

• VIXIE

Gumlan :GRATTIS TILL LÄGENHETEN!!
    klart det inte skiter sig.....
    Jag kör in Martina till simträning på ons och hon är lämnad vid 16 tiden .Är du hemma efter fyra på ons så kan jag och Sahra komma och lämna hoppgungan!?
    Är det någon som såg filmen Arizona JR alldeles nyss? Vad likt barnet var Totte!!!
    Nästan alla bilder blev bra (alla kom med) ska bara komma på hur man gör för att skicka dem till respektive adress.....
    Det var ju ett bra ställe att fika på.Regnbågen förresten,vi fick ju plats ialla fall.
    ha en skön kväll och sön.Vixie

• VIXIE

Borboleta
    Jag har linser och har bytt från Synsam(vid H&M) till Kontaktlinspraktiken .Vilken skillnad på schyssthet och service,min man går hos Lindgrens optik, också supertrevliga( Det var de som rekommenderade kontaktlinspraktiken.(Köpmansg 26 035-158959)
    vixie

• VIXIE

Borboleta: Jag tror att Lindgrens och Kontaktlinspr. har jobbat tillsammans förr eller nåt.
    gumlan: Förhoppningsvis har dina bilder kommit fram nu... lyckades skriva fel på adressen i går så de kom tillbaks.Om du vill ha de andra bilderna så tar det ju inte lika lång tid att skicka ifall du har bredband,men jag visste ju inte så därför skickade jag bara Emilbilderna men bara hojta!
    Hur hittar jag till er, by the way? Du kan ju skicka vägbeskrivning el tel på min privata mail om du vill.
    Vixie

• VIXIE

Teaspoon: Har precis skickat till dig,har du fått nåt,Gumlans hamnade bland hennes skräppost så hon trodde att hon inte fåt några. Tänk på att jag och datorer inte kommer så bra överrens!
    vixie

• VIXIE

delfin.Skickar med en gång så förhoppningsvis har du dem innan sön.HaHa!
    träffade Cittra på sjukhuset i dag det kanske var nåt på gång! Vi håller tummarna!
    Vixie

• VIXIE

Cittra: Hur gick det på BB? Nyfiken!!
    Gosis: Hur gammal är din tjej?
    Sahra frörsöker och försöker men det händer inte så mycket hon vill gärna stå och hålla i sig.
    Gumlan:kunde ni sätta fast gungan nånstans?
    Vixie

• VIXIE

Sydney:Jag klipper mig hos Peter på Hårverxtan(Karl 11 väg vid Blue thai)
    han är jättebra. Min dotter åxå förresten.

grattis grattis Teaspoon håller tummarna!!

cittra:Det är fullmåne imorgon kl10.33. just nu är den synlig till 99 %
    (www.llewellyn.com Fun&free Moon phase tracker)

Sahra lyckas med trixet att krypa baklänges men inte framlänges!!
    vixie

• VIXIE

Cittra fick en pojke 23/1 som ska heta Elias! Grattis Grattis!!

Babycafet som vi snackade om äe inget "cafe" det är barn sång och rytmik!!
    Funderar på att starta ett baby/barn cafe är trött på att det inte finns nåt där man kan äta nåt gott och nyttigt och samtidigt få plats med barn och vagn..
    är det nån som vet ifall det finns nåt sånt nånstans i Halmstad?

Är det inte dags för ny fika snart,det verkar som om det är många nykomlingar här!!?
    Ha det så länge tjejer
    Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!