Inlägg från: VIXIE |Visa alla inlägg
  • VIXIE

Halmstad tråd!!!!!

Teaspoon: Sahra har nog blivit inspirerad av Totte ,hon har börjat fnysa!!
    Jag undrar vart man vänder sig för att hitta en lämplig lokal typ bottenplan, centralt till cafe`verksamhet,jag är ju inte såå hemma i Halmstadregionen längre?

Är det någon mer än jag som haft stora problem att komma in på Fl sidan? Den (datorn) bara står och tuggar och sen säger den att sidan kan inte hittas ,allt annat kan hittas?

Vad sägs om ons eller tors eftermiddag att fika alltså ,kan efterkl 16 på ons
    Ska vi försöka få med så många "nya" som möjligt vore jättekul!!
    ha en fortsatt trevlig helg!!
    Vixie

• VIXIE

Vi hittade Sahras andra tand i morse när hon satt och mölade i sig rå falukorv till frukost!!
    Äntligen, hon är lite hemlig med sina tänder..
    Ska ringa Delfin om fikat och se om hon och Evelina kan komma med också.
    vixie

• VIXIE

Jag kan dåligt nu på onsdag nästa vecka kanske är bättre så såmånga som möjligt kan komma.
    Nästa onsdag ska jag börja på magdans!! Ja ni såg rätt,kan inte vara så svårt att få magen att svänga i takt så mycket extra hud man har efter tre grav,Det blir nog mycket daller och skratt!!
    Är det nån mer som vill följa med? ons 9/2 medborgarhuset i Getinge.Kontakta mig för mer info
    Vixie

• VIXIE

Är det INGEN som vill hänga med på lite "magsväng"? kl 18.30 var det visst. Ni som fortfarande är gravida, såg ni inte reportaget på tv för ett tag sen om gravida mammor på magdanskurs i malmö ,tror jag att det var ,det är tydligen utormodentlig praktik för bäckenet inför födandet!!!
    På lör ska vi på 5 års kalas i göteborg det är "super-hero-kalas" vi är utklädda till "Superbebis" (hittade en S-body på H&M idag och ska sy en rosa cape av våra fd vardagsrumsgardiner,SupersnällaglitterSara(eller nåt) illgröna glitterbenvärmare från Lindex, klänning och Silvercape+ silveransiktsfärg för 6- åringen och "Super-Witch" för 11 åringen .Mamma och pappa får väl gå som Zuper-mam och Zuper-dad känns som man är det ändå ibland!!
    Gjorde en shopping tour igår förrestenAN REKOMMENDERA tIPPY!!
    vIXIE

• VIXIE

Gumlan Har du ingen drulleförsäkring eller nåt? Fan vilken osis! Jag lider med dig!

Cittra. Hoppas att allt är ok med lillkillen kul att du hänger med så snart men jag satte ju potatis när Sahra var två dygn gammal så då går det nog att dansa magdans.

Åker till Göteborg i morron kväll,har inte träffat mina vänner sen i Nov så det ska bli kul
    vixie

• VIXIE

Vi kom inte iväg till Göteborg ,de vi skulle hälsa på kräktes hela tors.natten och fredagen så vi ville inte åka dit och bli smittade.Hoppsa bara att pappan håller sig frisk han ska flyga till Sydafrika i morgon sön.Jag har dessutom blivit dunderförkyld!!

När Sahra fick tand nr 2 märktes inget alls förutom att hon var lite röd på ena kinden,de andra två hade både diarre och feber så fort en tand var på väg. Vad har diarre med tänder att göra egentligen??

Stort GRATTIS TOTTE!!
    Trevlig helg tjejer!
    Vixie

• VIXIE

JAAA fika åt folket!!
    Jag och Sahra har varit rysligt förkylda hela helgen och är fortfarande så en fika i slutet av veckan kanske inte skulle vara fel!!?
    Vixie

• VIXIE

ottisen ochmoimukulatt Ni hemliga Getingebor!!
    Här är en till visserligen inflyttad men ändå
    vixie

• VIXIE

Ottisen: I aug har vi bott här i tre år( e det såå länge) Är från början från furet men har bott ca 15 år i Göteborg innan vi hamnade här. Bor du inne i själva Getinge eller?

Yippi!! Jag tror vi lyckades!! Tredje gången gillt (hoppas jag)
    Tredje paketet välling jag köper majsvällingen verkar funka, hon har iallafall inte kastat iväg den , än,ser nu att hon fått i sig över 100,inte kastat iväg flaskan och sover sött på sin pappas arm.
    Är det barn som äter välling så kan ni gärna få för jag har bara tagit typ till två flaskor ur varje paket. De som finns är:

Mild välling fr 6 mån
    Extra mild fullkorn fr 8 mån
    Fullkorn fr 1 år
    Alla är Semper

Kan ta med mig ifall vi ska fika snart
    Vixie

• VIXIE

Är ni säkra på att det är Postafenen ni blir trötta av? Det kan ju vara själva graviditeten ,jag var en zombie i minst tre månader med varje barn,kunde sova typ 20 timmar om dygnet.Hurm,med andra ord har jag sovit mig igenom en hel graviditet allt som allt....Bara spånar ..
    Är det verkligen inget barn som vill ha lite gratis vällingpulver?
    Har förresten lagt in två nya bilder i mitt galleri!
    Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!