• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • hippiemicka

*Håll tummana på att Teo int får dn ign*=)

JOhanna s till att bli friska=)

• älvanpurjo

mickan

skönt med dator va????

var utan internet 1 vecka höll på att lbi galen

harj u flyttat nyss...

• johanna85

Idag ska vi lämna bort vår katt *snyft*

• Twicted

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85 [kommer om vi hinner bli friska]
    * festis kaktus
    * MeÄlska
    _______________________________________-

Såhär såg listan ut sist!

men nu har de juh blivit att vissa ej kan komma så om ni harr ändrade planr ta bort r ign från listan ellr skriv parantees om ni kansk kommer e ni snälla så att de inte blir att ingen kommer...
    =)

johanna varför ska ni lämna bort henne??

• johanna85

Amelia slog henne i huvudet med en leksakshammare så hon flippade och försökte hoppa på henne. Så nu fick hon flytta till Fredriks syster.

• älvanpurjo

johanna

sådant är jobbigt..
    våran hoppa på teos fötter när han rörde sig under

• johanna85

Ja, det gjorde vår också. Men hon har alltid vaktat Amelia. Men vi var kattvakt till en annan katt också ihelgen så då kanske hon blev knäpp av den men det är inte värt att chansa. Kommer iallafall sakna henne super mycket. Det är redan jättekonstigt att hon inte är här!

• Twicted

usch va tråkigt!! men det är ju bättre att vara på den säkra sidan... jag tycket det var jobbigt att lämna bort kisse och zotis.. fast jag lovar man vänjer sig efter nån vecka...

• johanna85

Ja, jag hoppas det. kan ju åka upp till Johanna och hälsa på henne. Det blir nog bäst för alla det här!
    Någon som ska titta på melodifestivalen ikväll? Tycker att det är skit drygt med alla delfinaler och andra chansen men måste titta iallafall.

Idag var Amelias farmor här. Amelia var skit blyg och vågade inte ens vara i närheten av henne. Så blir det när man aldrig träffar sitt barnbarn. hehe, var rätt så skönt att hon var så kanske hon fattar något...

• hippiemicka

Älvan:jo skit skönt tänkt dig mig som inte hade data på ca 6 månade3er..=)

Johanna ja ska kika mn först ska ja hoppa i ett varmt bad eftr allt kalas idag när isabll somnat förstås..kom nyss hem från jnny(råby)trode hon skulle somna mn int gjord hon dee..jo ja vet hur de e när farmo54r j hälsar på sitt barnbarn knap samma sak här oxå men de e deras problem

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...