• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • Twicted

jag skulle ha åkt ner på stan med min moster men on vaknade nys så nu känns det ovärt när vicke snart ska sova....

• lena86

själv jobba ja i da ska väg till dalarna i mon...:S

• johanna85

Idag har Emanuel varit här och busat. Alltid lika trevligt Nu ska jag och sambon titta på en film innan läggdags.

• älvanpurjo

ingen har ksrivit på nästan 1 dygn..
    idag har vi lfyttat :) och packat upp massvis här typ 4 kartonger kvar och alla sopsäckarna med kläder... det tar vi i morgon :)

vi får ses snart

• AmandaPitkänen

hej allihopa!

Fy fan vad less jag är på snö!! *blääää* hur kul är det att vakna och kolla ut och se att det snöar? Vill ha våååååååår nu

Nån som ska till skallberget på tisdag? Jag ska iaf dit, vore kul att träffa er!

• johanna85

Idag firar jag och fredrik 5 år så det blir bio och god mat snart
    Lite orolig hur det ska gå med barnvakt. Bara haft det en gång tidigare och det var i somras.

• lena86

håller med dej amanda ursh för snöö..

johanna grattis hoppas ni har de bra i kväll:D

älva : då har ni jobba hårt om ni har packa upp så mycket..

• älvanpurjo

lena...
    o ja.. var ju 6st här och greja och en vild teo..

teo drar sig upp med hjälp av att hålla isgi  min bh men lsäpepr direkt änr han står och ramlar då... hehe kul kille

• johanna85

Tack tack
    Nu har vi kommit hem efter att ha varit och tittat på se upp för dårarna. Ha ätit en jättegod middag och nu så ska vi mysa framför tv:n.
    Det gick jättebra med barnvakt idag. Känns skönt. Var lite orolig och hade svårt att koppla av i början men sen gick det bra för mig också

Hej hopp

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...