• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • AmandaPitkänen

godkväll tjejer

Nån som ska till skallberget imorrn?
    Barnen skulle ju få måla fingerfärg då Det är ju skoj!!

Bara en timme kvar till bolibompa, sen e det bara en timme kvar tills barnen sover och sen så kan man sätta sig i soffan och somna

• festis kaktus

ja jag har planerast att gå i alla fall....

• lena86

skulle också vilja åka fit men jobbar så .. såå trött i da.. blä... hehe...gick upp 10i 5 i morse

• johanna85

Amelia ska börja på föskolan på måndag. Jag ligger hemma med värsta separationsångesten nu

• festis kaktus

nej det blir ingen öppna förskola här Pebels har feber igen

• lena86

jobba i de gick super bra:D trivs jätte br a super snälla tjejer..

• AmandaPitkänen

hej hopp allihopa!

FestisK; nä vad tråkigt att hon har feber Hoppas hon blir bättre snart, inte kul då de är sjuka, jättejobbigt tycker jag. Dels för att man tycker synd om dom små och för att det är så trist att bara vara hemma och dega. men men, så är det ju ibland, som sagt hoppas hon blir bra!

lena86: Vad kul att det gick bra på jobbet! Alltid skoj då det känns bra direkt på ett nytt jobb!

johanna85: Vet hur du känner dig.... usch hade oxå separationsångest då sigge började dagis men det går över. Ibörjan var han ledsen när jag lämnade han och även lite medans jag var borta, men allt eftersom så blev det bättre och bättre. Nu ÄLSKAR han sitt dagis! Nu får jag inte ens följa med honom in på avdelningen utan så fort jag klätt av han ytterkläderna så vänder han sig mot mig å skriker "hejjå" å vill att jag ska gå (så jag brukar få öppna dörren till avd å ropa att sigge har kommit ) Å råkar man nämna ordet dagis här på tex kvällstid så tror han genast att han ska få gå dit Men iaf, jag vet hur dte kändes i början, inte kul, men det gick över... för mig iaf

Vad har ni allagjort idag då?

Ikväll ska iaf jag bänka mig i soffan å titta på desperate housewifes såklart!!

• lena86

Amanda jo de känns super nu ska ja sova ska upp 5 i mon.. börja kl 6 :S var på bvc i da alfons var hela 77,5 cm och vägde 10½ kg en stor kille:D

• MeÄlska

Hej alla tjejer!

Allt bra med alla,,,det var verkligen jätte länge sen man såg alla, det har börja minska på öppna som skjutton =( inte så kul kanske men alla har väl fullt upp =)

Jag är gärna med på Fikan på måndag, om inget jobb dyker upp =( men de hoppas jag inte så man får träffas lite i alla fall...

Och alla de e väl inge kul med allt detta "tjafs" eller vad man ska kalla det jag förstår att alla har sina synpunkter men för att göra allt mycket enklare kan man kanske BARA skriva upp sig om man ska med på ngn aktevitet, eller liknande så slipper man ju lite sånt iaf de e ju så tråkigt :)

Ja men nu började "despan" igen hahah

ha de bra alla goa mammor!

• MeÄlska

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85
    * festis kaktus
    * twicted
    * MeÄlska

Var ligger det?

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...