• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • Twicted
    måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85
    * festis kaktus
    * twicted

kanske kan hämta vicke tidigare...men jag kommer allafall lite senare...

10 mars 1års kalas hos vickan å emanuel
    klockan 13! skriv upp er!

twicted ( om inget kommer emellan)

va vill emanuel ha i pressent då?
  • lena86

men alla har inte som ni alfons vill inte ens sitta i en stol men jag tänker alla fall inte följa med!

• lena86

träffen i mars vet ja ej ja börjar på nytt jobb nästa vecka ..! och ja jobba i da och jobbar i morgon. så ..få se hur mycket jobb och vilken da de är så ja åter kommer är de okej vickan?

• lena86

tack:D super glad får mycket jobb så :D mer pengar.. alex får va pappa ledig i stället:D

• sööt

nettan: inget specielt.. =) välj vad du vill m ni komme.. =)

• Twicted

ok!! då hittar jag bara på något... hmm...

grattis till jobbet lena... får man va nyfiken och fråga va det är för jobb!?

• lena86

tack så mycket :D ja har fått jobb på ica lagrets resturang sen har ja mitt galma på sodhexo som ja jobbar på med som ja springer i mellan de är ocks resturangbiträde

• Twicted

ok!! kul!! skulle oxå vilja ha jobb... såå svårt att få när man inte har jobbat förrut eller inte har körkort..., har man inget körkort så får man inge jobb, får man inge jobb kan man inte ta körkort.. bläää

• festis kaktus

va ska ni göra i dag då... jag ska åka och handla så jag kan baka i helgen till dopet och sen ska jag till min farmor och sitta där under tiden hon blir klippt och permanetad av min mamma... sen får vi se om jag kanske börjar baka nått redan i kväll :)

näpp nu ska jag hoppa in i duschen innan mamma komem rmed bilen ha det så bra..

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...