• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

inge vidare älva ja kom just hem .. jobba från 6 till halv 6 .. sen ska ja köra kvällen i mon ska bli kul och spännande är helt själv där då..:D

• lena86

johanna va heter din fredrik i efternamn ..?? tänkte om ja tog betalt av han i da när han arbetade...?

• hippiemicka

tack Jessica=) jo ja fyllde igår=).... NU har ja fåttt data=) Wiiii

• festis kaktus

åå va skönt att du äntligen har fått din data =)

hade du en bra dag i går då?

• hippiemicka

nttan o jnny kom o fika sdan va ja o hjälpt jnny att packa lit av dt sista har flyttat hla dagn i dag llr ja hjälpt hnn o flytta=) ska ha mitt kalas på lödag så=) heeh mn ja fick iallfall n data av min pappa och av min pojkvän=) allt bra md lilla peabels?

( mitt tagntbort e cp så E funkar knappt) =/ mn mn har data iaf=) hh

• hippiemicka

Alla måst lägga ut sina bloggar ign så ja kan ha nått att läsa=) hehe kram

• johanna85

Pettersson. Tror kanske det för han åt där igår. Frågade om han hade sett dig men han visste inte.

• johanna85

Shysst med data nu mickan Ni får komma över nästa vecka på en morron kaffe så Amelia och Bella kan busa lite.

• hippiemicka

Johanna=) jopp=) aa men vet ej vilkn dag eenu för mån dee juh träffen=) vi kanske kan åka samtidigt ner om du vill=) seedan på tis kommeer beellas pappa p nmån dag så ska ja hjälpa jenny att städa ur hennes gammla lägenht=) men nu har ja juh data så kan juh höras på msn=) wii=)

• hippiemicka

Johanna=) jopp=) aa men vet ej vilkn dag eenu för mån dee juh träffen=) vi kanske kan åka samtidigt ner om du vill=) seedan på tis kommeer beellas pappa p nmån dag så ska ja hjälpa jenny att städa ur hennes gammla lägenht=) men nu har ja juh data så kan juh höras på msn=) wii=)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...