• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

vi ska åka köpa massa nya kläder rämsa ur två kassar kläder så nu har man inte så mycket kvar*:D

• hippiemicka

DÅ har vi(lina nettan o jag ) haft olite tjej middag med alkohol lite lite för mycket av det här då=) hehe skojs skojs hoppas bara inte bakis imorron=(

• hippiemicka

Hahha jag är INTE bakis=) första gången typ=) har ont i huvudet men det e inte för alkohålen har haft det dem senaste dagarna....

• älvanpurjo

gud vad tyst det var

ida har vi vart på hälla och shoppat lite kläder och sen massa leksaker sen åkte vi och badade.
     allt ihop med lena och alfons...

• hippiemicka

Idag gick ja Isabell linda o philip först till ica o käka glass sendan till erikslund o kikade o schopade:P sen hem igen utan för mig på tomten lekte barnen sedan till lekparken o gungade=) efter det så va vist klockan 18=) hehe diskdae o duschade sedan va vist kl 19 så nu har ja lagt Isabell som var trött vi läste en saga o myste lite=)

• Mi Amore

Fy FAN vilken obehaglig sak jag va med om nyss!
    Faline och jag skulle gå på en kvälls prominad för att det är ju så varmt och skönt ute! Hon börjar gråta så jag fäller ner sufletten för att hon ska kunna kolla på trädgrenar och sånt, då hör jag en hund som skäller som besatt och jag kollar upp, då kommer VÄRLDENS STÖRSTA (såg ut som en blandning av grand "danwas" hur man nu stavar och hunden båtsman i saltkråkan) hunden springande mot oss skäller och hugger i luften!!!!!!!! Ägaren är en VUXEN MAN och han har hunden i ett koppel (som kan bli flera meter) hunden springer 4-5meter och HOPPAR UPP PÅ VAGNEN!!!!!!!!!!!!!!!!! innan ägaren rycker tag i kopplet!!!!! VA FAN!!!!!!!!! man rycker väl INNAN hunden hoppat på vagnen!"!!????? Jag blev helt ställd och rädd, jag ville inte va nära hunden så jag gick fort dom tusan, ägaren sa INGET! han bara skällde på hunden.
    Nu känns det som att jag sak börja gråta, det va jätte obehagligt! TUR att han inte hoppade upp vid hennes huvud!!!!

• johanna85

Mi amore: Fy fan vad läskigt. Du skulle ha ringt till polisen!

• älvanpurjo

mi amor
    hade det hänt mig hade jag tagit upp barnet... sen börjat skälla på ägaren och sen tagit reda på vart dom bodde och anmällt honom till polisen.... enligt lag får man ej låta sin hund hoppa på en annan person....

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...