• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • hippiemicka

happ denna natt hat ja tänkt se om de går att få Bella att sluta på nätterna ensålänge har hon vaknat en gång o skrek ca 35minuter i stäck hon har lungnat sig lite o sover nästan men så gnäller hon lite så e hon tyst o nästan sover sedan gnäller.. så håller hon på men få se hur det går ja e as trött iallfall

• hippiemicka

ååå så upp igen en hel kvart sov hon

• lena86

mickan.. har du henne i samma rum som dej?... När jag sluta med alfons att han skulle sluta vakna på natten så la jag in han i sitt rum han sov hela natten ostört...så de var jag och alex som störde honom.. testa de om du inte testa de..=)....

Nej nu ska jag till jobbe ha en underbar onsdag alla...*snark*

• älvanpurjo

blandning mellan terier och scefer är hon ...

• hippiemicka

oj hon kanske lät lite lite till och från fram till 2 sedan slocknade jag=) o trode alla gånger att hon skulle vakna igen men oj ja vaknadew nyss av att hon står i sängen o pratar=) haha INGEN välling på hela natten=) Wiii

• hippiemicka

Lena jo jag vet att hon behöver ett eget rum men ja bor i en 2:a o har många tankar på att flytta men det e lite saker som ska ordas o så innan
    ¨
    Älvan:okej

• älvanpurjo

åå vad skönt micka..
    toe äter 1 gång per natt

• johanna85

Mickan: Vilka fina bilder du hade i din bilddagbok

• sööt

hej hej tänkte kolla om någon e sigen på att ha en lunch träff hemma hos mig snart?? asså med barnen =)

• älvanpurjo

sött ja då....skulle vara trevligt

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...