• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • johanna85

När Fredrik gick upp till affären med Amelia förrut så stod det en "kamphund" utanför ICA helt lös. Men polisen kom och hämtade den efter ett tag!

• hippiemicka

Lena nee inget aprilskämt den bor på bäckby men smet mellan råby o bäckby men ja ser dem alltid här... och nu var den utanför mammastomt o hon bor på bäckby o den har juh smitit idag igen

• lena86

Min mamma sa att de hade sakt de på polisradion ..
    Jag tycker de lät konstigt ..

Fy fan ska snart åka jobbaFundersam

• Twicted

tur att vi inte har varit ute på bäckby i dag.

vi har cyklat till stan fram och tillbaka sen så var vi ut till stugan och grillade.... jätte gott va de.... blev inge i går för min klantiga mamma välte  ner allt kött i grillen ...hehe

• hippiemicka

vi har vart hos dannes mamma o grillat o så hjar vi vart o byt ut min dvd för 2:a gången på 1 vecka så det va den sista i de märket dem hade funkar ej den blir det en ny...va på maxi en snabbis o nu väntar ja på att bella ska somna o så ska vi äta ungspankaka=) mums

• lena86
    Jag har arbetat ... ursch fick panik de hade tagit lappar för 82 st men hade mat till 60 så fick hitta på nått drastiskt. ursch men de kom endå inte så många..
  • johanna85

Hej hej alla!
    Idag har jag varit hemma. Mått jätteilla så jag knappt kunnat gått ut Men vid 16 så tog jag mig ut till Fredrik och amelia som lekte i sandlådan. Helt underbart skönt ute idag Nu ska vi kolla på en film och sen ska jag sova.

Natti natti!

• hippiemicka

Hoho=)

idag så har ja vart hos jenny o vi gick en promenad till mitt gammla dagis som ja jobbade p¨å satt ner Isabell på golvet o hon kröp in till dem andra barnen direkt o dem va jäääte snälla mot henne gav henne massa leksakjer o leka med så de va roligt att se sedan skulle ja städa o måla lite i mitt datarum o göra det lite barnsäkertnu när Isabell är överalt o klätrar o har sig men hon va ej så glad så gick till Linda istället då va hon glad o lekte med philip sedan hem igen o hon somna ganska snabbt lekte lite sedan poff=) så då kunde ja fixa lit e lite lite här hemma men nu orkar ja ej mer så blir mera sedan=)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...