• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • lena86

id ag fick vi veta att alfons fått dagisplats... till den 14 maj.. ska skriva på skicka in papperna...:D..

• johanna85

Lena: Vart har han fått plats någonstanns?

Vickan: jag och Amelia är sugna på en sån

• Twicted

vikkan vi med bara det inte är före tisdag för innan dess så är vi inte hemma...

jag har oxå bilddagbok om det är nån som vill se....  * pekar neråt sidfoten *

hej då alla nu åkar jag till snön och kommer tillbaka på måndag... kanske kikar in  nån dag...

• hippiemicka

Ååå så stolt jag är ensålänge har inte bella fått välling på hela dagen=)Wiii sist hon åt var när hon skulle sova igår kväll=)

• hippiemicka

JOhanna:Tack=)
    Sööt:Jodå vi e riktigt sugna på det=) hehe
    Älvan:Okej..aa isabell har juh vart den senaste tiderna när tänderna knaka upp o typ bara skulle ha välling dygnet runt tvingat i henne lite mat på dagen... men nu ska ja försöka vara envis o inte ge mig=)

Idag va ja nettan o sofia o kika på djuren på vallbymuseumet men fy vad kallt det var

• lena86

johannna .. på rösegård... ska han gå...

• hippiemicka

jag har fått plats den 13 augusti på bäckbynorra men inte samma avdeling som amelia o philip går=(

• lena86

okej .. ja tog rösegår hörde de var bättre..

• hippiemicka

LEna:okej ja hört tvätom..

Hm nu har ja lagt bella se hur det går utan att ge henne välling=) ensålänge har hon inte vart så ledsen honb sätter sig upp o ställe sig lite men hon e ganska trött men hon sitter tyst o lynar på hennes astrid lindgren sagor så det gör inget att hon sitter=)

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...