• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • hippiemicka

LEna:okej ja hört tvätom..

Hm nu har ja lagt bella se hur det går utan att ge henne välling=) ensålänge har hon inte vart så ledsen honb sätter sig upp o ställe sig lite men hon e ganska trött men hon sitter tyst o lynar på hennes astrid lindgren sagor så det gör inget att hon sitter=)

• johanna85

Lena: Amelia ska gå på Bäckby Norra
    Vi var och tittade på röse men gillade det inte. Dom har jättesmå lokaler jämfört med Norra. Sen så tyckte jag inte om personalen heller och det fanns knappt några leksaker som jag såg men det är ju olika. Ni kanske kommer att trivas jättebra där men jag blev helt såld på Norras. Dom har en stor "idrottshall" där inne med massa skoj, skit häftig.

Mickan: synd att Bella hamnade där, men hon kommer nog stortrivas där

• hippiemicka

JOhanna aaa men ja ska dit o kika nån dag hehe få se om de finns nån möjlighet att byta=P

• hippiemicka

isabell somande iallfall utan välling ca vid 20:oo =) Wiii hoppas hon sover hela netten o inte vaknar=)

• lena86

micka okej de är ju så.. man få testa trivs inte alfons får han byta,....

johanna de bra :D.. hon går på dagis nu eller?

• johanna85

Lena: Ja nu går hon på dagis Hon trivs jättebra.

• hippiemicka

Enu en natt helt utan välling=) Wiii

• hippiemicka

johanna=) aa ja e stolt=) hehe fast hon gnäller lite efter vällingen en men neeppp hon kommer ej att få fast jag har ttyp över 20Liter kvar=/

• johanna85

Amelia dricker fortfarande välling på morgonen vid 7 när hon vaknar sen äter hon fil kl 8 innan förskolan. Hehe, hungrig bebis.

Vad händer över påsk då?

Vi ska åka på kryssning till Helsingfors över helgen och ta lite spa behandlingar sen blir det påskmat hos min mormor på söndag direkt när vi kommer hem!

Nettan: Får åka lite pulka för oss också.

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...