Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Diciplin, diciplin..Men gud vad härligt om man plussar på Alla hjärtans dag, utan sneakpeak..Håller tummarna för dig =)

• Masqito

Sofis: Gör det! Risken är stor att det blir minus, men då är det ju bara 5! dar kvar..tjoho!!
    Kommer hålla tummarna för dig hela veckan =))

Angående min kropp, så håller jag med dig. Men det har gått så fort! Fösta kvällen med svullen mage, och jag hade inte ätit då på flera timmar heller. Hoppas hoppas!!

• Masqito

Sofis: eller så låg dom och väntade på ägget ;) Vi hade bara mys 2 och 3 dar före ÄL och syrran sa att det var bra för då ligger spermierna och väntar på ägget.

• Masqito

Sofis: Testberoende va? haha..Jag förstår, och du måste hålla mig uppdaterad hur det går =)

Fundreade på en sak..om jag skulle vara gravid och det på nåt konstigt vänster blir två stycken. Syns det mycket tidigare än annars? *spånar bara, har inga tvillingar i släkten*

• Masqito

Sofis: Ja, då har vi nog bra chanser =) Undrar om det är poker dom spelar hahah

• Masqito

Sofis: Hahah..ja, man tager vad man haver, är det grannens bredband så är det ;)
    Fick en mental bild av spermier som spelar kort..ahahhah och här sitter vi och tror att den som simmar snabbast vinner =)
    det är ju den med bäst hand

• Masqito

Sofis: Ja =) Det är kul att jag har en likasinnad ..hihi
    Det är nåt speciellt att vi känner nåt sånt här.

• Masqito

Sofis: Hahah, ja tack detsamma! ;?)

Filmen var klockren! Speciellt det där med mattan, jag måste alltid ställa mig på den..hahah

• Masqito

Sofis: nej, absolut inte, kom knappt ihåg den..så lite var det..
    Läste nånstans att om symptomet förvärras är det äkta, om det är samma hela tiden är det troligen "falsk"

Svar på tråden BIM v. 7