BIM v. 7
Sofis: exakt.. Jag har kännt min kropp ganska bra innan, har ju inte behövt ÄL tester innan tex. Använde det nu för att kolla hur bra koll jag har och att det var kul. Men dom var ju värdelösa.. Får se hur kroppen känns på måndag
Sofis: exakt.. Jag har kännt min kropp ganska bra innan, har ju inte behövt ÄL tester innan tex. Använde det nu för att kolla hur bra koll jag har och att det var kul. Men dom var ju värdelösa.. Får se hur kroppen känns på måndag
Sofis: Ja, det gick fort..måste ha varit tack var våran molvärk som dök upp =) Så det är nidis-tider nu..
Mmm..får hoppas att det gör det =)
IIhhh..Spännande =)) Har svårt att tänka mig att det kan vara nåt annat..Så påtagligt som vi kännt det! Inte skenis, inte skenis, inte skenis!!
Min mage är sjukt svullen och spänd ikväll..i spegeln så jag ut att vara gravid..sådär härligt rundad =)
Sofis: Haha..vad bra att jag kan glädja nån =)) Är du också svullen kanske?
Stil07: Ja, man blir lite snurrig av allt som sagt. Jag kör med uteslutningsmetoden, vad kan det annars vara? Fortsätter det såhär kommer jag få svårt att hålla mig till den 14:e =)
Både Sofis och jag ska plussa =))
Sofis: Jag är smal för övrigt, så det syns direkt när jag svullnar upp eller plufsar till mig..
Sofis: Ja, jättekonstigt.. *förvirrad*
Que sera sera: Nice =) Känns som jag också skulle kunna göra det, fattar inte vad som är på g..
Sofis: Jag hoppas bara att jag kan hålla mig till Alla hjärtans dag =)