Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Om man har myst ett par dar efter ÄL, finns det nån chans att dom också kan vara med i fajten om ägget?

• Masqito

Vi myste ett par dar innan ÄL, men nu hade vi en eftersläntare =) Får väl hålla tummarna för att dom också hunnit igenom porten :)

• Masqito

Känner av äggstockarna fortfarande..speciellt min högra. Vet inte om det är vanligt några dar efter ÄL.

• Masqito

Det verkar som flera har en ganska tydlig molvärk som hållt i sig efter ÄL..Detta är något nytt för mig, men det kanske är vanligt?

• Masqito

Jo, och igår natt så blev det värre och värre och riktigt drog i tjejmagen en stund. Sen gick det över och idag är det lugnare. Kan det har varit ägget som fäste då? Är inte det tidigt?

Tidigare ÄL har jag haft ont en dag när jag haft ÄL, aldrig att det hållt i sig flera dar..

• Masqito

Jag hade ÄL i måndags, så det var 3 dar igår. Får se hur det känns i helgen..

• Masqito

Det är väldigt individuellt..har hört från 3-10 dagar efter ÄL, ska inte känna efter så mycket. Hoppas på det bästa bara =)

• Masqito

Sofis: Ja, jag menar det..Hoppas att det betyder nåt bra bara =) Vi får följas åt och se vad som händer. Ska bli intressant att se hur kroppen beter sig i helgen..

• Masqito

Sofis: Nej vet vad du menar..man säger att man inte ska lyssna på kroppen, men tankarna kommer ganska fort och man börjar analysera varenda liten molvärk..hahah. När hade du ÄL?

• Masqito

Sofis: Som mig då..min livmodertapp var öppen på måndagen så jag räknar ÄL från den dagen..ÄL stickorna hjälpte ju inte =(

Svar på tråden BIM v. 7