BIM v. 7
Kramar på er över helgen! Blir en sväng till Åre nu! Kanske guldfest....
+ på!!!!!!!!!
Kramar på er över helgen! Blir en sväng till Åre nu! Kanske guldfest....
+ på!!!!!!!!!
Hej tjejor!
Kul att få läsa igen så mycket! GRATTIS till er som plussat!!!
Liten uppdatering från mig. Känner fortfarande inte så mycket. Innan mens brukar jag ha molvärk och kliande bobisar ca 5-6 dagar innan. Inte ett spår av det nu! Kroppen har varit så lugn och beskedlig (förutom att magen är så hård), bröstvårtorna känns lite ömma nu på kvällen, men inte så det stör eller är uppseendeväckande. Det enda som är anmärkningsvärt är verkligen att jag inte har PMS, samt att jag fick ett verkligt raseri utbrott i fredags för att maten misslyckades! Så brukar jag INTE reagera... Brukar alltid fixa till det så det blir ngt nytt av det (de få gånger det inte blir som tänkt) men nu blev jag så arg så jag höll på att krevera. Efter det blev jag så ledsen för att jag blivit arg att jag grät i ca 1 timme. Stackars min käre sambo som tyckte maten var jättegod! Att jag är trött beror nog på fjälluft och att jag jobbat hårt med skrivande!
Sambon tycker att han hört alla varianter nu!!! Antingen känner jag MASSOR av gravtecken, eller inga alls!!! Förstår inte varför inte killar vi höra våra funderinga... Tur ni finns! Men det är kul att göra honom lite nervös när BIM närmar sig... BIM-2 eller 3 nu idag....
Måste bara säga att det är härligt med alla svenska sportframgångar!!!! Tre medaljer i alpina-VM under den tid jag var där!!! Whiiia aha!!!! Får nog se till att vara där under storslalomen och slalomen också. Bringa lite tur....
Masqito - här har det varit tvärstopp flera dagar! Fick bli en kur från apoteket till slut Men det är stopp efter det igen...
Hoppas att vi får början veckan med plus imorgon!
Så ruskigt trött!!!! Har sovit 1½ skön timme nu på tidiga kvällen. Golf på TV är så behagligt att sova till! Trött och gring, tyvärr inget gravsymptom eftersom vi inte ätit på 9 timmar innan vi åt en macka nu. Tappad aptitit, är det gravsymptom? Brukar ju vara ruskigt sugen på massa onyttigt innan mens
Minskad mataptit, ökad sexaptit! Mycket trevlig kombination!
Nu ska jag gosa med sambon framför PGA-tävlingarna. Heja Parnevik!!!
Yes, jag är en sportidiot! Trist att skidskyttet är över....
Godmorgon tjejer!
GRATTIS till Håll Min Hand!!!!
Här är det lika lungt som vanligt. Lite ilningar i bobsen/nipplisarna är det enda jag känt nu men det är så lite så det räknas nog inte och ibland en liten, liten värk på samma punkt som förut. BIM-1 eller 2 nu. Är så supersugen på att testa nu!
Vill inte tro att jag kan vara gravid igen...
Snöhästen - jag vill egentligen vänta ut BIM. Har ju lyckats med det tidigare. Alltid testat på BIM+ ngt då. Men den här månaden verkligen dras jag mot testen. Jätteskumt! Men eftersom jag är osäker på om BIM är imorgon eller på Alla HJärtans så vet jag inte längre... OM mensen håller sig borta vill jag nog testa först på fredag. Trist att förstöra Alla Hjärtans med att testa neg.
Vad säger du, ska vi testa på fredag om städpatrullen är borta tills dess?
Hoppas allt går bra Johanna 80!!!
Snöhästen - på fredag får vi våra efterlängtade plus!!!!
Ise74 - det verkar vara så olika när man plusar. Har hört att det finns de som plusat på BIM-6 och -5!
Samma här! Det är så spännande när alla andra testar och är nervösa! Snälla jag... Men det är ju faktiskt som att få testa själv. Lite grann
Masqito och Hyacinth- j@#¤#la skit tant!!!Tycker inte att det är så kul att ni gjorde statistiken bättre för oss andra. Ville ju att ni skulle plussa
Upp med humöret Syrran79 och Licia, inga gravsymptom kan faktiskt vara väldigt bra, det betyder ju inga PMS symptom heller ju
Yrrepyrr - för mig brukar det, peppar peppar, räcka med massor med vatten, hellst citronvatten som jag kolkar i mig snabbt. Försöker hålla mig ett tag då också. Dricka mycket är bra, helst surt. Tranbär funkar kanon mot uvi! Finns att tabletter att köpa på hälsokosten, och givetvis är tranbärsjuicen bra.