Inlägg från: Tinkerbelle |Visa alla inlägg
  • Tinkerbelle

BIM v. 7

Ja lycka till nu i ÄL-tider allihopa! Hoppas att det listan många plus!!!!

Jag hade temp höjning i morses, får väl se om den håller i för i så fall har redan ägget släppt...

• Tinkerbelle

Hittade lite hemska koffein-fakta.....

"GenderLabs? discourages consumption of all forms of caffeinated drinks. Studies released in 1995 reported that caffeine significantly impedes overall female fertility. A study by Johns Hopkins University found that women who consume 300mg of caffeine per day (approximately 3 cups of regular coffee) are 26% less likely to conceive than are women who consume no caffeine. Even drinking one cups of coffee a day reduces the chances of conception by a good 10% ... "

Nu blir det totalt avståndstagande!!! Men känns jobbigt om man även måste ge upp thé. Vad sjutton kan man dricka egentligen????

• Tinkerbelle

Håller med er! Man måste ju må bra också! Men konstigt att det gör så stor skillnad. Pulverkaffe är tydligen bättre än vanligt i vart fall....

• Tinkerbelle

Hihi, så rätt!!! Eller i USA med all cola....
    Så vi kan nog lungt njuta vårt koffein, i olika former!

• Tinkerbelle

Puh, känns lite bättre, Beautyflie!

Nyss inkommen från ett ymmnigt snöfall! Ska snöa hela degen här och det vräker ner!!!!

• Tinkerbelle

Hmmm, testa ÄL-sticka igen. Och det är ännu starkare positivt idag!!!!
    När bör ägget släppa då? Är det 12-48 timmar från första positiva stickan eller andra positiva stickan???? Vet inte om det är på G med lite ÄL-värk nu. Kan också vara en hungrig mage.

(Temphöjning på morgonen så nu vet jag inte vad som händer ikroppen riktig.....)

Stil07 - wow! Impressed... Bra för dig! Köpte själv en stor PepsiMax igår, men efter att jag läste det står den oöppnad... Men lite måste man väl få dricka ialla fall. Annars skulle ju bara renlevnadsmänniskor få barn. Man vill ju så gärna öka chanserna så jag undrar hur det egentligen står till med forskningsrören... Lite småskeptisk.....

• Tinkerbelle

Mmmmm, vad mycket gott! Missar ju massor här när man inte är vid datorn...

Tror att jag ska göra en nachotallrik ikväll till mig. Blev sugen på "studentmat" förut när jag satt och läste...

• Tinkerbelle

Yrrepyrr - det var lågt! Jag ligger mellan 36,1-2, du slår mig med hästlängder! Hoppas jagten blir god!

• Tinkerbelle

Låter ju som om den är på G!!! Kul!!!!
    Min tempökning igår berode nog på orolig sömn, idag var den 36,3. Så ÄL är nog idag!

• Tinkerbelle

Yrrepyrr - tror han borde komma hem runt 14-15-tiden. Beror lite på hur bra vägarna är... Men visst hoppas man på ryggläge omgående! Undrar bara hur sugen han kommer vara....

Beautyflie - "låna" ut blivande storasykonet! Eller sätt på en videofilm... Lycka till!!!!!

Svar på tråden BIM v. 7