Inlägg från: hyacinth |Visa alla inlägg
  • hyacinth

BIM v. 7

japp mensen kom hela tiden men mycket oregelbundet. hoppas få ägglossning denna gången trots att jag inte tagit pergo nu men är lite orolig... :-S

• hyacinth

min cykel är också jätteoregelbunden men jag hade 30 dagar senast så det räknar jag på.

• hyacinth

bertlyn - vilken fin lista!!! jag blev nästan lite sugen på att prova tempa bara för att det verkar så spännande att fylla i! går det inte denna gången så ska jag prova att tempa nästa månad! måste ju använda upp mina ÄL-stickor först

• hyacinth

Dessutom så tycker jag att det är så dumt att mens och graviditet har samma symptom!!! Man tror ju att det har gått vägen varje månad... men icke så nicke...

• hyacinth

Bra idé Siili! Då kanske man kan se ett mönster i ömma bröst och annat smått och gott! Tack för tipset!

• hyacinth

cattis82 - jag kör med stickor bara för att kolla så att ÄL verkligen kommer (har haft problem tidigare) men jag tycker att varannan dags metoden är kanon och "lagom" press liksom.

• hyacinth

Jag hade fruktansvärt ont i magen när jag hade ÄL. Hade bråttom och sprang men då gjorde det fruktansvärt ont... Jag hade ont i nederdelen av magen och vi fick ta det lugnt när vi hade sex för det gjorde ont i magen annars. Är det inte konstigt att man har ont när man har sex vid ÄL? Borde det inte vara extra skönt då...??? *funderar*

• hyacinth

*fniss*
    oj jag har missat en riktigt rolig diskussion läser jag!
    själv ska jag börja testa med äl-stickorna på onsdag eller torsdag. hoppas slippa hålla på mer än några dagar innan det ger utslag... tappar liksom hoppet om det dröjer för länge!!!
    tycker brösten börjar ömma men det kan även vara träningsvärk... *förvirrande* har ni ont i magen innan äl?? har haft ont i några dagar i nederdelen av magen, vet inte om det är oro eller ÄL...

• hyacinth

det är det som gjort mig meganojjig. jag har haft mens oregelbunden men dock haft mens enda sen jag slutade käka p-piller i april men när min gyn kollade i dec kunde hon inte se att jag haft ÄL... nu har jag käkat pergotime och fått en bekräftad ÄL och håller tummarna för att systemet ska vara normalt igen nu...

• hyacinth

yrrepyrr - mycket bra fråga! det undrar jag med!

Svar på tråden BIM v. 7