BIM v. 7
Yrrepyrr - jag tycker inte att du ska skämmas! Jag hoppas att du blir gravid snart! Man ska inte bry sig om var andra har att säga, då får man inte mycket gjort!
Yrrepyrr - jag tycker inte att du ska skämmas! Jag hoppas att du blir gravid snart! Man ska inte bry sig om var andra har att säga, då får man inte mycket gjort!
cattis 82 - det lät som du hade ägglossning. jag hade samma känsla i helgen när jag hade äl. rikliga flytningar och lite ont i tjejmagen. har fortfarande lite molande värk i tjejmagen men det hoppas jag ska hålla i sig och visa sig som ett plus om några veckor...
Jag tror inte heller att jag kommer att kunna hålla mig när jag väl fått ett plus men jag känner att mina närmaste vänner vill jag ska veta trots missfallsrisken för vad ska jag göra utan deras stöd om något skulle hända?!? Dom på jobbet och släkten får nog vänta väldigt länge innan dom får reda på det!
Jag sitter på jobb men är mest här inne och snurrar och får absolut inget gjort! Just nu sitter jag mest och drömmer över hamburgare, pommes och massor med onyttigheter!!! Ibland (speciellt mellan ÄL och BIM) så tänker jag bara på onyttigheter och hela min kropp skriker att jag ska ändå bli gravid så ge mig fett och socker och allt annat onyttigt som jag aldrig annars unnar mig...
Stil07 - Jag tycker att det är jätte strongt av dig att ta tag i det! Kämpa på! Snart är du nere på en "rimlig" nivå! Jag håller på dig!
Tinkerbelle - Jag tror att det är 12-48 från första utslaget.
En fråga ang. den här koffeindiskussionen...
Jag dricker varken kaffe eller coca cola men min man däremot hinkar i sig båda delarna. Påverkar det hans fertilitet? (och därigenom vår fertilitet...)
Bra initiativ Yrrepyrr, jag behöver lite inspiration inför kvällens matlagning! Har just nu ingen aning om vad vi ska äta ikväll!
Ugnspannkaka!!! MUMS!!! Tack för tipset Yrrepyrr, det ska jag prova mig på! Kan du fatta att jag har ALDRIG lagat ugnspannkaka. Har du några tips?
Yrrepyrr - tips/recept på en lyckad ugnspannkaka alltså...