BIM v. 7
Ha det så kul Yrrepyrr!
Jag håller med dig och röstar för att ALLA i våra tråd ska plussa! Om det inte går så tycker jag att ditt resonemang Stil07 var helt logiskt!
Ha det så kul Yrrepyrr!
Jag håller med dig och röstar för att ALLA i våra tråd ska plussa! Om det inte går så tycker jag att ditt resonemang Stil07 var helt logiskt!
Nu är du med Nelly 2007
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e) (9)
13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, (5)
15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)
16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74 (4)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)
Kvar på bim-listan: 39
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 39
Statistik: 0,2 * 39 = 7,8(20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Jag ska testa på Alla Hjärtansdag även om jag antagligen har BIM några dagar tidigare. Kommer tanten så kommer den, har den inte kommit till Alla Hjärtan så blir det romantiskt på riktigt!
Jag måste ha många äggblåsor som inte släppt ägg för jag har fortfarande ont trots ÄL i söndags eller måndags. Och tuttarna spänner... nu börjar skenissymptomen komma på riktigt!
Sofis - *fniss* man måste ju känna om dom fortfarande spänner eller inte!!!
förra månaden hade jag ömma bröst fram till en vecka innan BIM. denna gången hoppas jag ha ömma bröst ända tills jag testar +!!!
Jag har såååååå mycket att göra på jobbet men känner precis som er Tinkerbelle och Sofis att FL lockar mycket mer än att jobba!!! Jag sitter bara och tänker att det är inte symptom du känner det är bara inbillning!!! BIM känns oändligt långt borta!!! Jag fördriver tiden fram till BIM med något som jag tänkt på länge, jag har börjat ta danslektioner. Mycket bra för då har jag något annat att tänka på och får röra lite på kroppen samtidigt!
Sofis - jag tror det kallas funk-soul-jazzdans. Väldigt festligt men lite klurigt för en nybörjare som jag! Jag vet inte om trningsvärk i baksida lår kan räknas som gravsymptom...
MinnY - det låter som ÄL. Jag brukar också kännam mig lite mysko då.
Tinkerbelle - Ha det så kul och vinka till oss som sitter framför våra tv-apparater!
Yrrepyrr - Jag har två katter och jag fruktar den dan dom inte kommer att finnas med oss längre. Men du har gjort det ända rätta, inget djur ska behöva lida bara för att deras matte och husse inte vill att dom ska dö. Styrkekram till dig!
Hej tjejer!
Snacka om att det har varit mycket aktivitet här!
Jag har missat så mycket!!!
Min molvärk ger sig inte i heller. Nu har jag ont i huvudet också men vet inte om det är för att det är fredag eftermiddag eller för att jag ska plussa!
Men snart ska vi hålla helg tjejer och hålla tummarna för att vi alla plussar om några veckor!
Kram Hya