BIM v. 7
Välkommen hit syrran79!!!
Välkommen hit syrran79!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh min mage är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt svullen!!!
Välkommen hem Stil07!
Jag kan bara säga att i Malmö var trafikkaoset ett faktum igår! Alla blir som panikslagna bara det kommer lite snö! Men jag måste erkänna att det var svinhalt överallt och cyklister och fotgängare verkar inte fatta att man verkligen inte kan stanna!
börjar kännas som äl är på gång. ska kolla med stickor imorgon. sen ska det kramas...
Här i Malmö faller det småsmå flingor men jag tror inte att det kommer att lägga sig. Dock känns det underligt med minusgrader. Vi har inte haft kallt på hela vintern, inte ens lite frost, men imorse på väg till jobbet var det -6 grader. Jag som inte har någon vinterjacka...
Här börjades det med stickorna imorse. Känner mig lite ner... Snälla tjejer, hjälp mig att sluta tro att det är omöjligt att bli gravid...
Tack Tinkerbelle! Jag ska försöka tänka positiva tankar! Och räkna med att jag är bänkad framför Kunskapskanalen ikväll!
Precious Alva - Jag känner också att jobbet känns pesten men med tanke på att vi hoppas på bebbe i år (hoppas kan man ju alltid) så försöker jag härda ut. Med tanke på att man ska vara mammaledig sen ett tag hjälper mig lite. Jag tycker att det är svårt att koncentrera mig på jobbet när tankarna bara snurrar i huvudet...
Det måste vara bättre att säga upp sig själv än att bli uppsagd. Då kan man ju sköta det snyggt och få ett bra avslut. Man bör ju ändå tänka på att ha goda referenser om man skulle vilja börja jobba igen nån gång i framtiden.
Jag fick ett jättesvagt streck på mitt ÄL-prov imorse men jag hoppas inte jag missat ÄL. Återkommer med hur testet ser ut imorgon. Fortsätt testa, det är inte säkert att du missat den.