Inlägg från: hyacinth |Visa alla inlägg
  • hyacinth

BIM v. 7

Yrrepyrr - Här har du ett smaskigt kakrecept som jag tänkte prova ikväll!

expressen.se/index.jsp&a=835119

• hyacinth

Oj oj oj vad det har skrivits! Jag har inte varit här inne sen i fredags men gud vad det har varit aktivitet!!! Vi måste vara FLs mest aktiva tråd just nu! Själv har molvärken inte försvunnit och brösten ömmar lite grann men tyvärr tror jag att det mesta är inbillning. Ska försöka hålla mig mycket sysselsatt under veckan för att inte vilja testa hela tiden.

• hyacinth

Jag känner av mina bröst men dom ömmar inte så mycket som jag föreställer att dom ska göra när man är gravid. Magen moler fortfarande och det känns obehagligt vid svanskotan. I lördags när jag låg i soffan högg det till i vänstersida av tjejmagen men sen släppte det igen. Det var exakt 1 vecka efter jag fått utslag på ÄL-stickorna. Vad tror ni det kan vara? Kändes läskigt...

• hyacinth

Licia - Ta gravid-sushi så riskerar du inget.

• hyacinth

Jag ska testa på Alla Hjärtan även om jag nog egentligen har BIM 10/2. Måste lura mig själv lite...

Kommer mensen så gör den liksom, men testar jag på Alla Hjärtan så är det iallafall inte för tidigt!!!

Vad säger ni om den logiken!?!

• hyacinth

Fru Wadell - Är finnar ett symptom? Jag har fått massor med finnar och håller på att bli galen!!! Trodde att nu när man börjar närma sig 30 skulle man iallafall slippa dom små rackarna!!!

• hyacinth

Jag tycker att mitt magonda kommer och går men nu gör det ondare än tidigare och bara på vänster tjejmage sida, nere mot jumsken liksom... Inte skönt alls...

Har ett gravtest hemma och en äl-sticka. Vill inte slösa bort mitt gravtest än men äl-stickan är det ju länge till man behöver igen (förhoppningsvis 9 månader men minst 2-3 veckor).
    Om man får en stegring på äl-sticka vid BIM, kan det tyda på graviditet???

• hyacinth

Jag som lovat mig själv att inte testa innan Alla Hjärtan... *tihi* Får se om jag kan hålla mig!

• hyacinth

Sofis - Hoppas din man tar sig i kragen och förstår att man kan inte bara ändra sig när det gäller barn. Stora styrkekramar till dig!

Yrrepyrr - 11 grader inomhus!?!??! Jag hade frusit ihjäl!!!

Vad gäller symptom så har jag såååå himla ont i magen och har knappt sovit en blund i natt men jag tror tyvärr att det snarare är magkatarr efter mycket oro och inte grav...

vice99 - Brukar du ha sådana flytningar innan mens? Jag håller tummarna för att det ska vara något annat på gång!

• hyacinth

Snöhästen - du är min idol!!! Vilket jobb du lagt ner!!!

Jag har ont i tjejmage som strålar ner mot jumskarna. Känner mig besvärad i nedre delen av ryggen. Inget direkt illamående och är inte tröttare än vanligt. Känns mest som mensen är på gång.

• hyacinth

Jag har fått utslag på mina äl-stickor dag 16 de senaste två månaderna. Sen har mensen kommit på dag 30.

• hyacinth

Ja vi har skrivit på bra!!! Vi ska vara stolta tjejer!!!

• hyacinth

snöhästen - tappa inte hoppet!!! håll ut!!! det kommer snart ett plus! det hoppas jag iallafall! jag känner mig fortfarande hoppfull och ser med stor nyfikenhet fram emot nästa veckas (förhoppningsvisa) test. och kommer mensen så är det bara nya tag till nästa månad. nu är vi ju så många som håller ihop och stöttar varandra!

• hyacinth

Yrrepyrr - Jag känner mig också totalt förvirrad! Hoppas det är av en anledning!!!

• hyacinth

wea - jag hade utslag för ägglossning 27 jan och egentligen BIM imorgon. Jag ska se om mensen kommer och inte testa förrän på onsdag. Just nu har jag ont i magen hela tiden och känner mig uppblåst. Brösten ömmar och känns mest i vägen. Tyvärr kan allt detta både var mens och grav... *suck*

• hyacinth

Bättre tur för oss nästa månad.
    Mensen kom utan förvarning i lördags.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5), Billecarte (1:a)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 43

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57

Statistik: 0,2 * 57 = 11,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85,Håll min hand(4)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth (9 st)

• hyacinth

Oj oj oj vilken kanon statistik!!! Grattis till alla ni som plussat!

Svar på tråden BIM v. 7