• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Himmelen vad fort ni skriver. Fick gå tillbaka mer än 6 sidor och sedan orkade jag inte mer *skrattar*

• Sofis

Tsarbabe: hehe ja det blev mycket igår kväll mycket om ingenting

• Stil07

Gode gud.....vilka aktiviter det var här på nätterna...här får man ligga i om man vill chatta lite.

Gog morgon kanske man ska säga...

Grav läget...fortfarande lite "tunga bröst" trots att vi missade ÄL??? Märkligt va? Snacka om att vara skenis!!

• Sofis

Tsarbabe: såg ditt inlägg i annan tråd, ont i livmodern ibland är ett gravsymptom Jag, masqito och många fler här har samma sak, en molvärk som kommer och går...

• Sofis

Stil07: jag håller tummarna för att det är gravsymptom och inte skenis

• Azalea74

Godmorgon Inget utslag på ÄL-stickorna... Enligt FL har jag ÄL imorgon *suck*. Tycker det känns som ÄL är på gång....kör på ändå ..om inte annat så får man hoppas på ÄL nästa månad istället...nåja!
    Håller tummarna för er andra!!!

• Sofis

Ise74: det är bara att fortsätta att köra på

• Sofis

Ise74: HAHA påminner mig om en gång när jag och min man inte hade träffats på ett tag, och vi skulle snart skiljas åt igen, så vi hade en helg tillsammans. Vi hade sönder bäddsoffan vi "sov" på

Svar på tråden BIM v. 7