• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Sofis

Ja, försöker att inet tänkta på det jag :P Ja, man börjar fundera på att det är äl som spökar..men 6dagar efter tycker ja är lite sent för ÄL att spöka /:

• Sofis

Skydiver: jo absolut... jaja det visar sig väl om jag är skenis snart...

• Que Sera Sera

Nar jag blev gravid med dottern tankte jag heller inte pa massa symptom. Nar jag sen val visste sa kunde jag dock koppla min trotthet samt torst till det hela. Holl i sej sa ett bra tag. Blev aldrig sa dar jatteillamaende men var sjukligt trott forsta veckorna.

• Bluna

Sofis frågade tidigare vilka stickor jag använder. Clearblue digital. Om det inte tar sig denna gång ska jag nog mer köra på känsla några gånger. Får se...

• cattis82

Oj vad här snackas!

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e),
    Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a)(11)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe (9)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY,
    skydiver (2:a) (6)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 46

Statistik: 0,2 * 46 = 9,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• cattis82

Mina ÄL-symotom är helt borta nu. Ingen molvärk idag. Är lite fundersam på om vi kanske missade ÄL. ÄL-symtomen började ju i söndag och vi hade sex lör och sön men sedan inget förrän ons. Om ÄL var på tisdagen så kan vi ju ha missat den..............

• Sofis

Cattis82: oroa dig inte, simmarna överlever ett bra tag i väntan på ägget Söndagsmyset ska nog har räckt om du hade ÄL på tisdagen!

• Que Sera Sera

Haller med Sofis. Nar dottern blev till hade vi myst pa dag 4 och 5 innan al och sedan inget mer... Sa dom kan overleva ett tag dar inne som sagt. =)

• cattis82

Sofis- hoppas verkligen det, man blir lite osäker. Viiilllll verkligen att det ska bli nåt den här gången. Annars kanske vi måste göra ett uppehåll i bebisverkstan :(

• cattis82

Ja det ska ju vara bra om man vill ha en flicka har jag hört:) Inte för att det spelar någon roll, iaf inte när det är första barnet.