• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • strojes

såg att någon saknade listan, här kommer den: (flyttar samtidigt mig från 16:e till 17:e

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera , Tsarbabe

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5), skydiver (2:a)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 48

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 48

Statistik: 0,2 * 48 = 9,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• strojes

såg nu enligt fl har jag äl på söndag... så det är bara att köra några dagar till. blir nog både lördag och söndag. kaniner neej inte vi inte...

• Sofis

Wow det börjar kännas riktigt konstigt i kroppen nu, med illamående, molvärk och tydliga ådror som syns till brösten... många olika symptom.. jag hopppas verkligen inte att jag är skenis

• strojes

nej usch det är inget kul... det ska ju vara på riktigt *håller tummarna* för dig sofis

• Sofis

Skydiver: tack så mycket Det är första försöket för mig så jag är inte van vid det här med att bli skenis... också första månaden utan p-piller på länge, så jag vet ju inte om det här molvärken och illamåendet beror på det eller om det faktiskt är på väg en liten bebbe...

• strojes

sofis: jag tillhörde tyvärr den skara som det tar tid innan hormonet från p-piller går ur kroppen.
    med första barnet (nu 2 år) tog det fem månader efter det att jag slutade med p-piller. de första gångerna hade jag en massa symtom trodde jag iaf. när jag verkligen var gravid hade jag inga av de symtomen från början utan hade mer en känsla av att det var annorlunda den gången...

har inte ätit några piller alls sedan jag slutade inför dottern för tre år sedan. så nu är det iaf inga hormoner som ska försvinna..

• Maglan

Sofis

Vi är ju symptomtvillingar du å ja :P *håller tummarna för oss* :P

• Sofis

Skydiver: Vad hade du för symptom när det visade sig att du inte var gravid?

• Sofis

Maglan: Ja jag hoppas också verkligen... fasen också att man skulle bli så här jäkla "kolla-symptom"-beroende... och jag är dessutom livrädd för att illamåendet och det har att göra med äl...

• strojes

sofis: kommer inte ihåg riktigt... trötthet och mer hunger än vanligt kan jag tänka mig... det är ju sånt man kan få av andra orsaker än grav...