• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Stil07: det låter klokt, men inget jag orkar med, jag tycker om att vara lite skenis (om det är det jag är nu), det blir lite mer spännande så

• Stil07

Ni har skrivit så mycket så det var länge sedan vi såg någon lista....

Sofis: vilket försök är du på?

• Sofis

Stil07: det är första riktiga försöket för mig... hur är det för dig?

• Que Sera Sera

Godmorgon pa er! Sitter har med sovtrotta ogon. Elina ville prompt inte somna om igar efter att hon vaknade till... Satt vid datorn ett bra tag till efter ni gick. Flyttade in till sovrummet, ut till vardagsrummet igen och slutligen tillbaka in hit och efter en stund sa JAAAA somnade hon om! Innan det sa lag hon har och pratade pa sitt magiska sprak bra lange! =) Pigg o glad. Hehe

• Bluna

Inget utslag på älstickan. Jag som räknat det. Så nu kanske jag har längre cykel denna månad också, än vad jag brukar ha. Jag blir tokig, det har alltid varit så lätt att räkna ut förut. Ja ja... Vi får se. Kanske dyket ägget upp från ingenstans i morgon...

• Sofis

Bluna: fortsätt testa, det visar sig nog snart Vad använder du för äl-test??

• Beautyflie

Borde ha ÄL idag, försökte få till det igår, men icke... Så, det blev en vända i sängen idag istället. Undrar om det räcker?

• Sofis

Beautyflie: Det ska nog gå bra! Ägget överlever ju cirka ett dygn och det tar oftast inte så länge för simmarna att simma dit Lycka till

• strojes

kör inte alls med äl-tester. i söndags var det 10 dagar sen senaste mensens första dag (har läst 10-14 dagar till äl någongstans...) har haft sex månd, onsd, och fred hittills denna vecka blir väl nått i helgen också. så nån liten usling borde ju hitta in till ägget...

• Sofis

Skydiver: det är ju helt rätt taktikt, varannan dag! Det borde absolut funka!