• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

Misan 1: du kanske har oregelbundna månader, ge inte upp den kommer nog snart

• Mrs  You
    Hejsan alla tjejer,fick inget plus på min sista Ägglossningssticka idag heller jävligt knepigt....
    Har provat sedan i söndags då dag 11 ef.mens och inte fått något positivt ännu...

Någon som varit med om det??
    Vi myser på en gång om dagen iaf så får jag köpa CB till nästa månad om det inte tar sig...
    Tycker det känns förjävligt attt dessa stavarna inte heller visade positivt vid ägglossning...
  • Sofis

Mrs You: det kan inte vara så att du redan är gravid? Eller så hade du din ÄL väldigt tidigt denna månad...eller sent....

• Mrs  You
    Sofis: Ja du haha tycker detta med å försöka skaffa bebbe bara är en enda röra *ler snett* Jag hade bra koll på när min slempropp luckrade upp sig tidigare men det tyx inte stämma hundra överens med vad ägglossnings testerna visade...

I december visade CB positivt på dag 17 efter mensen
    I januari visade stickor från billigatester.se pos dag 14-15-16 efter mens
    Februari visade det inget plus alls idag lördag skulle vara dag 17 efter mens och jag har testat sedan i söndags dag 11....
    Vet inte vad det kan betyda...
    Jag ska ju ha mens 14/2 så så värst mycket senare än detta kan den ju inte vara... Trött man blir....
    Flört
  • Sofis

Mrs You: Jag antar att mensen senareläggs lite, men det verkar konstigt... är du helt säker på att du inte redan är gravid??

• ia1982

Mrs you: Jag fick positivt på äl testet nu ikväll på dag 18 i cykeln.. undrat så var äl tagit vägen??
    Första gången jag testar med tester från www.testlagret.se
    Håller tummisarna för oss alla

Nu blir det massa mys hehe...

*** längtar efter en bebis ***
  • ia1982

Jag har bim 13/2, dagen före dej

*** längtar efter en bebis ***
  • Mrs  You
    Sofis/Ia1982: Nä då min mens har inte varit sen trots att min ägglossning är senare än normal lutealfas,jag har 29 dagar...
    Ia1982: skönt å höra att fler har det,jag började fundera på om det kunda ha att göra med att jag jobbar natten annars kanske...
    Vi har haft sex en gång om dagen sedan i tisdags dag 13 ef.mens och vi tänkte fortsätta fram till måndag...
    Jag tror inte jag är gravid...
  • Sofis

ia1982: Jag har också BIM 13/2 Har du börjat känna nåt?

• Mrs  You
    Ia1982:Har du använt de stickorna länge? är det något att ha för de jag köpt på billigatester.se har inte varit så bra så man vill inte slänga pengarna i sjön en gång till...