• tempo21

Halloj gotlänningar del 7!

Tiden rusar i väg och vi är redan inne på vår 7:e tråd!

Hälsar återigen gamla som nya gotlänningar välkomna till vår trivsamma mötesplats.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 10:30:54:
    Här är listan med vilka vi är som huserar här inne.

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19260746.html

• Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!
  • sarahl

Ekorrfamiljen.

Hur tycker du det fungerar? jag har tänkt köra blöjbyxor och vikblöjor. Är det mycket krångel?
    Hur förvarar ni användna blöjor osv... kan du inte bara berätta lite allmänt om hur ni gör.

Gubben din känner jag igen, hade praktik på Roma kungsgård i sommras. (sydde kläderna till utställningen han höll på med)
    Såg i ditt galleri att du använder bärsjal oxå.
    Vi funderar på en men de kostar ju skjortan!

• sarahl

AOTD.
    försökte svara i din gästbok, men kommer inte in!

• angelofthedevil
    sarahl
    Oj va elak ja är. Går in å skriver hos dig när du ej kan skriva tillbaka. Nu är de iaf ixat. Skrattande
    *BF 5 Mars 2007*
  • Mumfy  1

Jag är inte gravid
    Men ibland så önskar jag nästan att jag var det
    Fast det "anfallet" går över ganska snabbt
    Skämt osido,jag har gjort mitt för att öka befolkningen

Majjlo : Skönt att se att man inte är ensam uppe på morgnarna

Kram på er alla

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Arvid06Allis09

Sarahl: Jag har precis blvit mamma, för ganska exakt fyra veckor sen faktiskt! Den 25 december kom lilla Arvid ut till oss, med akutsnitt! Kan säga att du har nåt absolut fantastiskt underbart att se fram emot! Ang träffar så brukar de som kan komma komma...

Majjlo: Hur gick det på vattengympan?? *nyfiken*

• Maijlo

Wow, vattengympan var jättekul! Tala om energikick efteråt. Jag kände mig nästan lite hög.

Vi ska väl ses på fredag igen hoppas jag?! Vilka vill fika på Ringduvan vid tre på fredag? Det är bara kul med "nya" ansikten! Alla träffas ju för att man vill lära känna fler människor här på ön.

• Zeraphia

Hallå allihop

Malin: Jodå, jag mår ganska bra, har fortfarande ruggigt ont i fogar och i ryggen och är ruskigt trött (förkylningen hjälper inte upp det) men i övrigt är allt bra.

Ingela: Hoppas du lyckas övertala dem till igångsättning. Tänkte på era anektoter om hur fort det gått efter 2-3 cm och för oss gick det väldigt fort. Vi var inne vid tio på kvällen, då var det 3 cm öppet, vid tre på morgonen är han född (alltså efter bara 5 timmar).

Jag vill gärna komma, men tror att schemat talar emot sådana luxuösa utsvävningar som en fika

Nu är det dags för mat, blev lite sent eftersom jag kom på vid halvfem att jag var grymt sugen på fylld kyckling. Nåväl - bättre sent än aldrig!

Svar på tråden Halloj gotlänningar del 7!