• karriäristen

Värk vid nidationsblödning?

Hej

Ni som haft nidationsblödning, hur har kroppen känts för övrigt runt detta? Jag har molvärk som kommer och går (kom idag), och HAR varit väldigt öm i brösten efter äl, men det har börjat avta nu.

Igår fick jag en lite "fläck" på papperet, ljusrött blod - inget annat. Har ätit pergo och hade äl dag 17, är nu på dag 24, dvs en vecka efter äl.

Någon?!

kram

• Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?
  • Daisy

Hej igen,

man har nog fått allt detta på huvudet...
    Jag har fått en liten rosa blödning nu. Måste vara min mens som har kommit tidigare? eller vad tror ni?
    Ska egentligen ha den först på torsdag/fredag.

Hela förra veckan har jag haft som träningsvärk i magen och molande värk. Har kännt av det även under nätterna. Men det var nog mensvärk...

Tappen har jag ingen aning om. Det går kanske att söka gamla inlägg?

• Kiwi

hej hej...vill bara tala om att det var flunsan. Min mens är på väg...*suck*
    Bättre lycka nästa månad! Kram

• karriäristen

Hej

Vad tråkigt, Kiwi, jag håller tummarna för dig nästa månad!!!
    Daisy, Opus och jag är väl fortfarande kvar i leken? Vi kan väl höras av om hur det går!!!

Kiwi, stor kram - och kanske, kanske är det falskt alarm och då kan du väl hoppa in igen!

• karriäristen

Hej igen

Nu har jag fått halsbränna också ...

kram

• Kiwi

-> Karriäristen - det låter sannolikt som om det kan vara på G

• Justitia

Jag ger mig med in i leken. Jag hade ägglossning förra fredagen och en liten, liten blödning i fredags. Exakt en vecka efter ägglossning. Sen har det inte varit mer. Jag har också haft dålig mage en vecka efter ägglossning och huvudvärk. ska tilläggas att jag verkligen ALDRIG varken är sjuk eller har huvudvärk! Jag hoppas, hoppas, hoppas! Lyck till ni andra!

• Daisy

Jag håller tummarna för oss.
    Karriäristen, du måste hålla mig underrättad. Välkommen Justitia!

Min blödning är borta, kom bara pyttelite. Hoppas så mycket på att det blev något denna gången. Men någon skrev om mellanblödningar, kan det vara det så nära?

kram

• Opus

Oj, oj, oj, tappen har jag inte ens börjat tänka på...

Har all möda i världen att hålla mig från att testa. Har BESTÄMT mig att vänta till efter BIM. Och om det är som "vanligt" kommer mensen att smygbörja på torsdag... Än så länge har jag värk i "tjejmagen" och en "rinnig" känsla. Inte så bra tecken...
    Men det är väl bara att vänta och se ...

• karriäristen

Hej

Jag stod en meter ifrån rfsu-testet idag, men så svek mig modet ... Nej, tänkte jag, jag ska inte gå händelserna i förväg. Jag ska vänta åtmisntone ett par dagar till ...

Vet ju inte exakt när jag har BIM, eftersom jag ätit en kur pergo (en tablett i fem dagar), men eftersom jag enligt äl-stickan hade äl den 25-26:e, så måste det ju iallafall få gå tio dagar efter detta ...

Hur går det för er andra?!

kram

Ps. Ringde iallafall till gyn idag, jag var ju där och lämnade en massa prover för två veckor sedan (vet knappt egentligen vad), men det handlade om huruvida jag har ägglossning och är fertil. Och provsvaren var visst bara bra, jag uppfattade FSH på 5 (hade 4,8 förra gången). Så nu skickar min läkare remiss till IVF, och DET gör mig iallafall lite lugnare, jag vet att processen är igång ...

• Kiwi

God morgon! Hur går det för er?? Kram!

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?