• karriäristen

Värk vid nidationsblödning?

Hej

Ni som haft nidationsblödning, hur har kroppen känts för övrigt runt detta? Jag har molvärk som kommer och går (kom idag), och HAR varit väldigt öm i brösten efter äl, men det har börjat avta nu.

Igår fick jag en lite "fläck" på papperet, ljusrött blod - inget annat. Har ätit pergo och hade äl dag 17, är nu på dag 24, dvs en vecka efter äl.

Någon?!

kram

• Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?
  • Opus

Okej, nu är jag definitivt ute ur leken den här månaden.

Håller alla tummar för er!!

• Justitia

Det var ju trist Opus. Men det är bara att köra vidare nä'sta månad! Njut nu av vin och drinkar och passa på, kanske kommer vi inte att kunna dricka det på länge sen....

• Daisy

Hej igen,

tråkigt Opus. Nu får du ladda inför nästa månad. Vitaminer och allt möjligt.

Jag hoppas fortfarande....

• karriäristen

Opus!

Jag håller med Justitia ... och om jag får mensen så är det en sak som är säker, jag ska dricka gott, rött vin och njuta fram till nästa äl ... Nu vill jag inte dricka någonting.
    Träna vågar jag inte heller, jag som alltid gått på F&S ...

Så, mens = rödvin och träning! Njut, om 14 dagar ca är du tillbaka på banan igen!!!

kram

• Justitia

Fortfarande inget nytt på min front! Nu är jag definitivt över tiden! Men jag kommer inte testa förrän måndag!

• Daisy

Hej tjejer,

är också över tiden. Vill testa nu! När är bäst att testa, på morgonen eller kvällen?
    ... är så nyfiken

• jesslin

Daisy.
    jag testade både morgon och kväll, tror inte att det spelar någon roll.

• karriäristen

Inget nytt här heller ... har haft molvärk till och från nu sedan i söndags ...

Fick min lilla blödning (ljusröd, pyttelite) förra lördagen, en vecka sedan nu ...

Är på dag 29, har normalt en cykel på 27-28 dagar ... men tror att min cykel är försenad pga pergo (fick äl på dag 17-18) ...

• Justitia

Jag har gjort något farligt....köpt ett tvåpack grav.test. Jag tror inte att jag klarar vänta tills måndag nu längre....

• karriäristen

Om den 7-elevenbutik jag gick in i efter jobbet haft det rfsu-test jag letade efter hade jag gjort detsamma!

Nu hade de inte det, och vi bor i en del av stockholms city där det är glest mellan pressbyråerna. Så jag sitter här, testlös och utan mens.

Du måste berätta hur det går för dig!!!

Lycka till & kram!

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?