• karriäristen

Värk vid nidationsblödning?

Hej

Ni som haft nidationsblödning, hur har kroppen känts för övrigt runt detta? Jag har molvärk som kommer och går (kom idag), och HAR varit väldigt öm i brösten efter äl, men det har börjat avta nu.

Igår fick jag en lite "fläck" på papperet, ljusrött blod - inget annat. Har ätit pergo och hade äl dag 17, är nu på dag 24, dvs en vecka efter äl.

Någon?!

kram

• Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?
  • Daisy

Hej,

hur går det för er tjejer? Har hänt något nytt?

Jag vacklar, har ont i magen så att jag kan inte sova, ingen vanlig mensvärk. Men fick pyttelite brun flytning när jag var på toaletten.

Håller tummarna för er

• Opus

Jag inbillade mig så mycket symptom i går så jag nästan (men bara nästan) längtade efter mensen så jag skulle få veta något...

Men jag skall INTE testa före helgen... Lär nog märka i morgon om mensen är på g... och jag har ju mensvärk (mest i svanken och ljumskarna) så jag blir inte alltför förvånad...

Lycka till ni andra!!

• Justitia

Inget nytt för mig heller! Håller tummarna! Jag testar i helgen!

• karriäristen

Jag testade med storkhjälps minstrip i morse - negativt!!!

Jag hoppas jag är för tidigt ute ... Jag ska testa igen i helgen ... med cb ...

Jag håller tummarna för OSS alla!

• jesslin

tack så mycket Daisy.
    Hoppas jag smittat er så att ni också är gravida.

• Kiwi

Hej och god morgon,
    Hur går det för er?
    Väntar fortfarande på att min mens skall komma igång. Det har bara kommit lite rosa/lila på pappret än så länge. Den kanske är sen pga av min förkylning? BIM var igår....
    Kram!

• Opus

Jag vaknade med ordentlig mensvärk i morse så nu väntar jag bara att det skall dra igång... tyvärr... Följer nämligen exakt samma mönster som förra månaden...

Hoppas ni lyckas bättre!!

• Daisy

Hej tjejer,
    vad glad jag blir när ni är i farten. Tänkte på er på vägen till jobb!

Min mens har inte dykt upp än.... men det är ju klart att dagen är inte över. Men det känns lite konstigt, jag känner svag och lite yr/svagt illamående. Men det är nog som jag inbillar mig.
    Man hoppas ju så..

Tror ni att jag vågar testa imorgonbitti? eller ska jag vänta längre?

Kram och ha en bra dag

• karriäristen

Hej

Det är så roligt att logga på här och höra senaste nytt! BIM 4-10 feb, ingen mens, inga symptom ...

kram

• Justitia

Jag har inte heller fått mens än men om jag ska vara ärlig känner jag mig gravid. Men man kan ju inte ha sån tur att det fäster på första seriösa försöket. Försökte i och för sig förra månaden med men då missade vi ägglossning! Jag testar på söndag!

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?