Jag är enig med Opus, men är så observant på kroppen att minsta lilla sak får mig att tro att jag är gravid. Nu har jag skrivit dagbok sista cykeln, varje dag från äl till mens, så jag inte lurar mig själv igen!
Jag gjorde ju kontaströntgen igår, allting såg finemang ut och läkaren gav mig en lyckospark - vi har ju gjort en i princip hel utredning nu och han är så himla hoppfull. Nu går jag på pergokur nr 2, nu med dubbel dos, och ska på vul på onsdag.
Min läkare verkar tycka att våra värden är så bra att vi ska försöka ett tag till "the natural way", medan jag vill rusa åstad med IVF med en gång.
Känner mig lite splittrad, men jag ska ta upp det med honom på onsdag. Blir jag inte gravid denna cykel - när jag känner mig så laddad! - så vill jag nog gå vidare med IVF. Jag ringde kliniken igår, och de sa att efter att de fått remiss blir man kallad inom en månad.
Jag har f ö en underbar gynläkare, det känns att han verkligen vill att det ska gå vägen för oss, att han engagerat sig, och jag känner mig så trygg i den vetskapen.
kram till alla på denna suveränta sajt
Ps. Tänk vad det kan vända, i måndags var jag heldepp och satt på jobbet och lipade (när jag fick den förb ... mensen)!
Gulp. men - spännande!