• karriäristen

Värk vid nidationsblödning?

Hej

Ni som haft nidationsblödning, hur har kroppen känts för övrigt runt detta? Jag har molvärk som kommer och går (kom idag), och HAR varit väldigt öm i brösten efter äl, men det har börjat avta nu.

Igår fick jag en lite "fläck" på papperet, ljusrött blod - inget annat. Har ätit pergo och hade äl dag 17, är nu på dag 24, dvs en vecka efter äl.

Någon?!

kram

• Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?
  • Opus

Låter bra, karriäristen! Strongt att låta bli testet. Jag känner själv hur jag börjar vackla... men jag skall INTE...

Kände mig igår kväll som att mensen kunde komma vilken sekund som helst. Och eftersom jag fört lite dagbok de senaste månaderna vet jag att jag kände exakt samma förra månaden. Bådar inte gott alltså...
    På kvällen fick jag halsbränna och lite illamående (fast egentligen tror jag att det bara var önsketänkande så vi får väl se...)

Hur har ni det idag på symptomfronten??

• jesslin

Hejsan1
    Jag fick några droppar blod i ondsdag. Mörkbrunt. Och nu känns det som mensvärk. Men jag har precis testat positivt. Så visst kan du vara gravid.

• karriäristen

Hej

Håller på att krevera. Men jag har bestämt mig för att vänta med att testa till imorgon, eftersom jag misstänker att mensen kommer idag ... Detta eftersom jag hade mensvärk igår kväll, och att förra månaden fick jag också en pytteblödning, och på tredje dagen efter det kom mensen ...
    Idag blir en tung och lång dag ...

kram, lycka till & grattis Jesselin!!!

• Opus

GRATTIS Jesselin! Intressant att höra att man har som mensvärk trots att man är gravid. Hoppet hålls vid liv ett tag till...

Har lite mindre molvärk idag - känner lite i svanken bara... Beror säkert på att jag sitter på kontor hela dagarna också...

Jag hoppas du slipper få något tantbesök idag, karriäristen! Och Kiwi, Justitia och Daisy - hur går det för er?

• Kiwi

-> Opus: för mig så verkar mensen tyvärr vara på G. Har haft småblödningar i två dagar. Min BIM är imorgon. Så nu skall det inhandlas ÄL-stickor. Det skall väl vara själva sjutton om jag inte prickar rätt den här månaden

• jesslin

Opus!
    Tack så mycket. Ja, min syster hade så också med sin sista, Och jag läste det någonstans med. Har tydligen med livmodern att göra.

• Justitia

Ja inte har det kommit någon mens än! Men jag har fortfarande en marginal på ett par dagar till! Ska inte testa innan måndag har jag bestämt mig för. Något skumt är det, det känner jag på mig. Jag känner mig definitivt inte som vanligt. Men å andra sidan har jag aldrig någonsin tidigare varit så observant på min kropp som jag är just nu....

• Opus

Det är väl det som är det svåra, Justitia, man är så himla observant på kroppen i dessa dagar... Minsta lilla krämpa känns

Men det är samtidigt ganska spännande. Och någon gång skall det väl lyckas!

• Daisy

Hej tjejer,
    några rader från Daisy här...

Grattis till Jesslin

jag klamrar mig fast vid allt som låter positivt, man hoppas ju....
    Ingen mens ännu, men den ska ju inte komma förrän ons/tors/fre. Så det är ju tidigt ännu.
    Är så himla trött, somnade i soffan igår och blev väckt av min sambo när det var tid att förflytta sig till sängen... Vilket sällskap man är!
    Inbillar mig att det kan vara ett bra tecken med denna tröttheten!

Kram

• karriäristen

Hej

Inget nytt på min front ... Har lätt, lätt molande värk, bara ...

suck

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?