• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • snigelfart

Måste lägga mig i igen. Helt RÄTT par åkte ut i går! Ska bli så skönt att slippa höra den flamsande människan mer. Hon kan inte prata en mening utan att flamsa hysteriskt, patetisk. Inte är hon duktig att dansa heller. Helt rätt. Nästa vecka kan Brandeby åka hem så han slipper plågas mer och därefter Ebba Hultqvist. Hon kan också inse att hon inte har där att göra längre.

Bebis kommer i augusti...:)
  • Kaxmaja
    snigelfart skrev 2007-02-24 11:45:44 följande:
    Måste lägga mig i igen. Helt RÄTT par åkte ut i går! Ska bli så skönt att slippa höra den flamsande människan mer. Hon kan inte prata en mening utan att flamsa hysteriskt, patetisk. Inte är hon duktig att dansa heller. Helt rätt. Nästa vecka kan Brandeby åka hem så han slipper plågas mer och därefter Ebba Hultqvist. Hon kan också inse att hon inte har där att göra längre. Bebis kommer i augusti...:)
    De e de tre jag oxå vill ha hem först. Sen i vilken ordning spelar mindre roll. Men Lasse borde ha åkt först
    L + M = Sant
  • IochA

snigelfart - Håller med dig om yvonne ryding. Riktigt jobbig!

• Magic300
    Vilka är det som röstar på Lasse...?
    Fattar det inte...

Låt Ebba eller Tobbe vinna...
  • lizzypizzy

Neeeeeeeeej Ebba ska absolut INTE vinna!

• tisteln

Neeeeeej!!! Tobbe kan inte vinna - mår dåligt av att se honom, då går jag ut och diskar!!!

• shine

Jag tycker Anna S ska vinna.
    Ebba stör jag mig på så det är inte klokt.
    Tobbe är bra, men lite för "pajas" för min smak.