• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Yvonne81
    Jii skrev 2007-03-02 20:42:05 följande:
    Men stackars Lassa VILL JU ÅKA UT!!!Låt honom åka!
    Ja precis - han både VILL och BÖR...
  • Anna ML

håller med juryn...Lasse kan lägga sig på golvet och göra snöänglar och han får stanna kvar ändå....wow hela 4 poäng...sen har det bönats och bett att folk inte ska rösta på honom hela programmet, men tror ni det hjälper....

• Kyoko

Tycker det med - låt Lasse slippa. Men det tyckte inte min sämre häft han har precis röstat, på Lasse, garvade och röstade

• Gåsa

Nej fy...det där med Lasse är inte roligt längre. Han försöker inte alls och vill bara åka hem. Skicka hem han nu. han har varit med tillräckligt länge.

• Jii

Snygg frisyr Anna fick! Ska nog testa den själv

Sen är de alltid lika bra!!

• maj06

Agneta Sjödins klart snyggaste kläder! Jag missade brottarkroppen Martins dans (nattade lillen) var det bra?

• Yvonne81
    maj06 skrev 2007-03-02 20:51:31 följande:
    Agneta Sjödins klart snyggaste kläder! Jag missade brottarkroppen Martins dans (nattade lillen) var det bra?
    Ja det gick jätte bra för dem idag!
  • mjuik

Måste fråga här nu eftersom ni antagligen tittar varje vecka. Kollar på Let´s Dance idag och slås av hur tråkiga skämt programledarna har.
    De drar skämt på skämt som är så tråkiga att jag vill byta kanal.

Tycker ni att de är roliga?