• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Fling
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia:
    Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling (9)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)
  • Fling

Helt rätt person åkte ut ikväll, Nu gäller det att hella fram Martin och Cecilia nästa fredag! Hejja Hejja!

• majlove

jag tyckte rätt person åkte i kväll men tobbe ska vinna...

• Lussan5

Jag håller fingrar & tår för Martin o Cecilia nästa vecka!

• Natten

TOBBE är min favorit, han är juh skit duktig och så är han rolig att se, för han bjuder verkligen på sig själv.
    Hoppas hoppas hoppas att det blir TOBBE och ANNIKA som vinner.

• Mia888

Har aldrig gillat Erica, så det gjorde inget för min del att hon åkte. Tobbe är kul att titta på verkligen! Han har goa kommentarer till allt. Men Martin och Cissi är ju bara för gulliga!! Vilken vals!

• Tant Groda

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvin82(10)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)

• Kaxmaja
    Spännande när de är jämt

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvina82(10)

Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)
    L + M = Sant