• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan (9)
    L + M = Sant
  • kidA

mina favvopar i final!

o LHC klådde färjestad! vilken kväll!

*stolt mamma till agnes 2000 o noah 2006 o liten i magen aug 2007*
  • xxmeyaxx
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia:
    Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • maria1978
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia:
    Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978 (7)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)

Trodde jag väl aldrig....Att Erika skulle ryka!!
  • Tessou

Näe, jag ville att Erica o Daniel skulle varit kvar istället för Martin o Cecilia..

• afromamma

Fan, jag som hoppades på att få titta på Daniel en fredag till...

• kidA
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia:
    Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA (8)
    *stolt mamma till agnes 2000 o noah 2006 o liten i magen aug 2007*
  • Engla75
    lillakatten skrev 2007-03-23 21:39:23 följande:
    de stog någonting på se och hör:s framsida om att martin lidberg skulle gifta sej med en hemlig kärlek,nån som vet vem? jag tyckte ju att han och cecilia skulle vara ett par..dom e ju så söta ihop
    Tydligen hade Martin sagt följande i Rix Morron Zoo: "Allt kan hända. Håller vi oss ikvar i tävlingen kan det sluta med att vi gifter oss". Antar att han sa det lite skämtsamt och så blir det en jätterubrik...
  • hejentjej

hehe ja trodde erica skulle ta de! å tobbe åka ut! men då e de martin å cicci ja hejjar på! vilken sagolik vals! dom måste väll vara ett par???