• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • LabLover

Nu måste jag ju "rösta" på någon annan är Erika...

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvina82(10)

Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff, LabLover (11)

• Tant Groda

Girllady: jag har lagt tiill dej på martins lista!

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvina82, girllady(11)

Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff, LabLover (11)

• Anna ML

Ok missade ju fredagens avsnitt, blev lite sur att min favvo åkte ut men anpassar mig snabbt och håller nu givetvis på Tobbe då Lägger till mig på listan!

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvina82, girllady(11)

Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff, LabLover, Anna ML (12)

• Skumpis

Jag håller på Martin och Annika. Kan man göra så?