• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • getingmidja

OK alltså, i början får jag väl erkänna att  jag tyckte det var lite charmigt att skratta åt Lasse Brandeby, men efter ett par avsnitt så har man liksom tröttnat.
    Det är f-n synd och skam att andra åker ut, men inte han!

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Kaxmaja
    getingmidja skrev 2007-02-09 22:42:25 följande:
    OK alltså, i början får jag väl erkänna att  jag tyckte det var lite charmigt att skratta åt Lasse Brandeby, men efter ett par avsnitt så har man liksom tröttnat.Det är f-n synd och skam att andra åker ut, men inte han! Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
    Jag är enig. De börjar liksom bara bli patetiskt
  • Anna ML

Läste dessutom någonstans att Lasse inte hade tid att träna, hade så mycket annat inbokat och sen orkade han inte heller...De andra sliter och kämpar som bara den och det borde ju vara värt en hel del.

• Annika79

Hej på er, kom att tänka på att förutom att Patrick Ekwall liknar inredaren Mija Kinning i Bygglov, så har de samma dialekt! Släkt kanske?

• Frediza1980

hej!
    kul tråd!
    ja jag håller med om at det var fel som åkte. Visst Lasse var ju jätterolig i början och svenska folket gillar nog att se någon som absolut inte kan försöka. Men... nu räcker det... det skojiga har tagit slut...
    Yvonne, var den som jag faktiskt trodde skulle åka ut, har haft rätt hit tills. Samba var j u absolut inte Patriks dans men han har ju gjort bra ifrån sig i en del andra danser och skulle kunna bli bättre. Yvonne är nog tyvärr lite för osäker..
    OJOJ vad långt det blev, jaja lite tankar bara

• Pillefjant

Patrik Ekwall är en slempropp, så jag kommer inte att sakna honom måste jag erkänna....

• Skumpis

Tycker också Lasse borde åkt ut. Men det är ju inte hans fel att han får stanna och det såg ut som han kände sig ganska skamsen när faktiskt fick stanna. Jag gillar inte riktigt Patrik men de var rätt underhållande ändå. Och nu fick jag ingen chans att ändra mig angående honom heller. Jag gillade inte Tobbe Trollkarl från början men nu tycker jag han är kung

Minst underhållande tycker jag är: Yvonne, Ebba, Harald och Lasse.

Och att jag ens orkar bry mig

• Skumpis

Pillefjant - Du hann före Har också den känslan för Patrik

• Pillefjant

Men jag kan tycka lite synd om dom som ska lära kändisarna att dansa. Det sabbar ju lite för dom också, om dom får nån som är helt hopplös? Förstår ni vad jag menar? (Svårt att uttrycka mig)

• Skumpis

Pillefjant - Fast det är nog inte särskilt synd om dem. De får massa medial uppmärksamhet som de inte alls är bortskämda med. Sen kan man ju tycka att det är lite orättvist dem emellan med tanke på att en del fått bra danspartners och en del mindre bra. Undra om de har lottat eller hur de har gjort.

Svar på tråden Let's Dance!