• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Squeezetoy

Ååh, TV-kvällen är räddad!! Har precis införskaffat en ny digitalbox så nu kan jag se på Let´s Dance ikväll.

• Anna ML

undrar hur det blir ikväll med en del kräksjuka deltagare...knas att de säger att den som inte ställer upp blir diskad?? Är det bättre att ställa upp och smitta ner hela produktionen eller?Fundersam

• Kaxmaja

Ja men de hade väll varit kul att se deltagare som spyr på sina danspartners

• Anna ML

citat från aftonbladet:  "Förra veckan insjuknade programledaren David Hellenius i vinterkräksjukan. Då hade han en hink bakom scenen under direktsändningen om han skulle behöva akutspy."

visst låter det mysigt

• Squeezetoy

Alltså, hade det inte varit klokare att hålla honom isolerad då istället för att föra smittan vidare till deltagarna?!

• Örnen76
    Anna ML skrev 2007-02-16 14:33:05 följande:
    undrar hur det blir ikväll med en del kräksjuka deltagare...knas att de säger att den som inte ställer upp blir diskad?? Är det bättre att ställa upp och smitta ner hela produktionen eller?
    citat från Aftonbladet:

"Om någon deltagare blir sjuk och inte kan tävla kommer de autimatiskt att tvingas lämna "Let's dance". Alltså blir ingen utröstad. I så fall kommer tittarrösterna för de andra deltagarna att räknas och sedan behållas till veckan därpå då de räknas ihop med den nya veckans röster"
  • Anna ML

NyfikenÖrn skrev 2007-02-16 17:24:40 följande:
    Anna ML skrev 2007-02-16 14:33:05 följande: undrar hur det blir ikväll med en del kräksjuka deltagare...knas att de säger att den som inte ställer upp blir diskad?? Är det bättre att ställa upp och smitta ner hela produktionen eller? citat från Aftonbladet:"Om någon deltagare blir sjuk och inte kan tävla kommer de autimatiskt att tvingas lämna "Let's dance". Alltså blir ingen utröstad. I så fall kommer tittarrösterna för de andra deltagarna att räknas och sedan behållas till veckan därpå då de räknas ihop med den nya veckans röster"
    Ja men visst är det helt sjukt?? Det innebär att kräksjukan kommer att fortsätta härja ibland deltagarna, som kommer att försöka ställa upp till varje pris, hellre åka ut pga prestation än spyor...typ
    Squeezetoy skrev 2007-02-16 17:21:41 följande:
    Alltså, hade det inte varit klokare att hålla honom isolerad då istället för att föra smittan vidare till deltagarna?!
    Exakt min poäng
  • Örnen76

AnnaML - inte alls schyssta regler, jag vet.

Svar på tråden Let's Dance!