• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Pillefjant

Det var just så jag tänkte-att det blir lite orättvist dem emellan, men shit the same, vem sa att livet var rättvist? ;o)

• Donna69

var det nån som åkte igår??

missade programmet...Generad

• Frediza1980

jag tycker inte heller synd om dom, det är så svårt som dansare att göra karriär och att synas i media, detta är ju en jätte chans för dom att ta sig framåt och klättra i karriären.

• Skumpis

Donna - Missade du programmet?Skäms på dig. Fast det ser jag ju att du redan gör

Patrik åkte.

• littlemisstrouble

någon mer än jag som undrar om musiken i lets dance? varför gör dom om moderna låtar till så totalt virriga verisioner?

• Frediza1980

hehe ja därför att till ex samba så ska det vara samba takter i och för att programet ska vara kul att titta på så gör dom om låtar som svenska folket känner igen. Den latin musik som redan fins är inte sååå skoj.

• Donna69
    Skumpis skrev 2007-02-10 13:00:45 följande:
    Donna - Missade du programmet?Skäms på dig. Fast det ser jag ju att du redan gör Patrik åkte.
    Förlåt.....Gråter

Va ute o svängde mina lurviga istället, tänkte fuska o läsa i aftonbladet men där hittade jag inget.

ska skärpa mig till nästa vecka...*host-host*
  • Frediza1980

Tror inte att stadard o latin musiken som andväns skulle gå hem hos tittarna. Tror att många vill känna igen musiken och tralla med Väldigt svenskt

• Pillefjant

lågvattenmärket var väl ändå när dom gjorde om Boten Anna till quickstep, eller vad det var...så man kunde gråta...

• littlemisstrouble

frediza1980

jag förstår grundtanken såklart med lite modernare musik men i mina öron låter det bedrövligt måste jag tyvärr säga hahaa Ska dom ha modernt så kan dom väl slipa liiiite till på sången så att det låter rätt

Svar på tråden Let's Dance!