• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • maria1978

Nu är det inte länge kvar tills det är dax för repris. Såg inte i fredagskväll... Vet ju vem som åkte ut men ska bli kul att se när dom dansar samba... Å vem man själv tycker va bäst... !

• selh

Nej men..asåå.. Lasse ska ut! Han KAN INTE dansa. Å de är ju en dans tävling det är frågan om!..så tyvärr lasse

• IochA

Men, varför tycker så många illa om Ebba?? Tycker hon är Ok faktiskt,.....

• Skumpis
    IochA skrev 2007-02-12 08:39:31 följande:
    Men, varför tycker så många illa om Ebba?? Tycker hon är Ok faktiskt,.....
    Jag tycker absolut inte illa om Ebba. Men hon gör ingen underhållande tv direkt. Hon gör sig bättre i skärgården
  • MammaNova

Jag tycker Ebba alltid har ngt att skylla på !

Förkyld i tre dagar.
    Skon fastnade osv.

Hon kan inte ta att hon inte e bäst ... gillade henne innan, ogillar henne inte nu men tycker hon e störig !

• HelenR

Jag tycker inte heller om Ebba, det är något med henne som jag stör mig på. De märks på henne att hon inte kan ta kritik.. Som MammaNova säger, hon har alltid något att skylla på....

• selh

"men det är ju inte så lätt när man vart sjuk i 3 dagar" eller vad hon nu sa..?

• Pyff

Jag missade Let´s dance i fredags (var på Idol-Maruks istället ) Kan nån förklara hur Tobbe kunde få tre 10:or och sedan en 7:a??? Hur kan man döma så olika liksom........ var det surtanten som gav 7:an eller?

Pyff på er!
Svar på tråden Let's Dance!