Järngänget i Malmö del 11

Mimmi är inte naken...hon har en bodysuit på sej...hudfärgad
Tack cokie...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta liksom. En del kan INTe se längre än där de är just nu.
De skulle bara veta att grannpojken 4 år OCH Mimmi badade i dag, och jag satt och åt fläskfile med de stora barnen. Hon och han plaskade på som tusan....och man HÖR dem jag lovar. TYST=BUS
Ja hur jag än beskriver hur hjag gör är det tokfel...visst kan man drabbasav elände. Det vet vi ju.
Utomhuspoolen är ju direkt farlig....skulle inte drömma om att lämna Mimmi ensam där.
Och visst gick det snabbt AOI när Julie gled under vattnet. Obehagligt. Verkligen.
Hemma idag, ska en tur till Malmö och hämta utrustning. Till Ulf. Han har skaffat skype...så vi kan prata i Kina. Han klagar på maten.
Allt är sött, friterat kallt och hemskt.
Hela teamet klagar.
Sen får deknapt röra ett finger, Kineserna vill göra allt.
Och Ulf känner sej som djur i br...finns inga andra västerlänningar där!
Sen hade de gjort reklamen spegelvänd i isen. Så den fick de smälta och göra om.
Fiffit att lägga WM där eller hur?
J-a Mimmi väcker mej kl 6,30....Välling, TV, kom uuuupp!!!
Hej snygging!
Jag har drivit ut mellanpojken. Har svårt att få honom att fatta att man ska fysiskt röra sig. I samband med detta vräker han ut hur usel och elak jag är.....
Nu cyklade han till en kompis eftermitt tjat.
Mimmi är ute och cyklar ENSAM på vår gata...har trillat två gånger, har ett halvt öra ut.
Visst kan saker hända, men jag låter henne faktiskt röra sig på egen hand.
hon rymmer bara när miss Fremvig ger sig av....'
Jag hade önskat att Mimmi kunde se tv själv lite då och då- särskilt kl 06.30
Filur...käns skönt att det finns fler som jag.
Skicka hit lite turkiska tack!
VAR finns det plats i er STORA trädgård med studsmatta och pool? och lekstuga??
Snart kan ni slänga åkgräsklipparen!
Vi har haft en ljuvlig dag. Shoppat på bauhaus, planterat mer penseer, sopat, fotat ute, Mimmi har lekt ensam på sin cykel, gått in till Detten, gått in till Molly. Gått in till Joonas....nu i kväll kom "frun i grannhuset som blev utslängd" hit och vi grillade, massor med ungar hoppade studsmatta, blåste bubblor, spelade poker....
Ljuvlig sommarkänsla.
I morgon jobbar jag först med Ulfs firma sen med förlossningsrädda...kör på kvällen för Max...hur ska jag hinna??
Några utebilder på plats...nu närmar det sig visning!!!!!!!!!!!!
1 Hur gamla är era hus?
1988
2 Hur mycket har ni renoverat?
Badrum, kök, hall.....eh ALLA rum faktiskt, i olika omgångar dvs fler än en!
3 Blev det som ni trodde det skulle bli / vaddå?
Vi är nöjda med huset, särskilt altanen, sommartid då! Köket är bra!
4 Är du nöjd med huset?
Ja.....orkar inte köra en ny runda med alla renoveringar på samma hus=nytt hus+ett rum till!
5 Saknar du city? EhhhNEJ! Hur ska man hinna ha nytta av city?Vi har ju Center syd, dessutom nära till Nova Lund och hela Lund.
6 Känner du dig gammal? (skratt)
Just idag lastgammal och gaggig-ska nog dra ut spiralen.
Sen är ju Mimmi sjuk....jag har nattvakat som ni vet=1000 år minst.
Hej svejs...lämnade Mimmi med lite feber i går. BAD jag vet. Men kunde inte klara det utan passning igår. Hämtade henne .13.30. Förstod att det var jobbigt för henne.
Idag har hon ingen feber och är pigg och glad.
Oj...en usel mamma till!
Vi kan bilda klubb!