• Plupp80

Hjälp, jag är så täppt i näsan, ngt tips????

Hjälp,
    jag är sååå täppt i näsan, är i v 16 och det står på många ställen att man kan bli det, men jag kan knappt andas, lever just nu på vanlig nässpray men det kan man ju bara använda i ca 10 dagar.
    Har även provat koksaltlösning, men det känns som det blir sämre.
    Är det möjligen någon som har ngt bra tips???

• Svar på tråden Hjälp, jag är så täppt i näsan, ngt tips????
  • MHoof

Åh ska jag göra det när jag ringer henne nästa vecka. Måste ändå få min journal utskriven

• zasata

gör det, men tästa den med menthol!

• Plupp80

Vad bra, läste om Rinexin på Google, det ska jag ringa om på måndag,

• camizz

ja har använt nässpray sedan vecka 8 å i morgon går ja in i vecka 38 får se hur de blir å sluta :)

• NoE

Kan tillägga att jag i desperation provede att göra "näs-skölj" på annandagen förra året, efter att hela julen haft så ont i ansiktet att jag inte kunde luta huvudet framåt. Det var jätte-läbbigt...

• frk Laban

Jag har använt nässpray nu sedan jag var i v 10, är nu i v 33. Det var likadant när jag väntade vårt första barn , men redan dagen efter hon var född slapp jag nästäppan. Hoppas att det blir likadant denna gång....

• Plupp80

hahha, det låter som jag kan fortsätta med min vanliga nässpray:)
    tack alla för tipsen,
    familjeliv är såå bra

• muusik

Läste inläggen. Jag har "gått på" rinexin ett tag och vill bara säga att man ska inte ta dem försent på kvällen, för jag får i allafall en väldigt orolig sömn då. (Som om man inte har det ändå!!!)

Svar på tråden Hjälp, jag är så täppt i näsan, ngt tips????