• pylle

Förr oss som är fast i Scrapträsket

grattis till publiceringarna på swe och Grattis Liinda till

• pylle

oops råkade trycka för fort =)
    Grattis Liinda till gäst dt

• pylle

hejhej på er så ni skriver =).
    Massor med ros till alla nya.

Den här lon har legat dunder länge, var inte alls tänkt från början att den skulle se ut så här men eftersom jag aldrig fick nån inspiration till att färdig ställa den så rev jag bort korten och började om och blev rättså nöjd.
    Babysim
     Babysim.JPG

• pylle
    Fnyz skrev 2007-01-23 13:56:58 följande:
    tjenixen skrev 2007-01-23 12:17:41 följande: Grattis till utmärkelser och reportage och så vidare. Kul att vår hobby uppmärksammas. Tror ni Scrapbooking mm kommer den här veckan? Nu är jag klar med min swatchbok, ska bara fota den så laddar jag upp sen.Kul att se era LO´s. Så olika alla gör men så fint det blir. ja den ska komma till prenumeranter den här veckan
    åå så skoj det hade jag glömt bort =)
  • pylle
    claudia79 skrev 2007-01-23 18:25:09 följande:
    MMmm  är det bara jag som är nerkärad i Fancy Pants underbara papper?!Kolla va många Scrapaddicted har fått in...www.scrapaddicted.se/produkter.php
    åå dom är ju så underbara har inte så många v dom men använde ett på babysimet som jag visade tidigare i dag.
  • pylle

God morgon träsket.

Lägger upp en ny från mig igen nu som jag gjorde till Minneskattens skisstävling
    ville inte lägga in den innan hon lagt upp den på bloggen.
    Viktor 1 år.JPG

Gå in och tyck till vilken ni gillar bäst vet ja hon lottar ut ett presentkort på
    50 kronor.

• pylle
    Tjejtrazan skrev 2007-01-24 09:22:19 följande:
    pylle skrev 2007-01-24 09:16:24 följande: God morgon träsket. Lägger upp en ny från mig igen nu som jag gjorde till Minneskattens skisstävling ville inte lägga in den innan hon lagt upp den på bloggen. Gå in och tyck till vilken ni gillar bäst vet ja hon lottar ut ett presentkort på50 kronor. Jättefin LO!!!! Är inne på sidan men hittar inte var man kan rösta ...vet du?
    man skulle skicka ett mail.
  • pylle

ååå så fina ni lägger in allihopa gillar allihopa
    2XA när jag fotar mina los så lägger jag dom på köksbänken vid fönstret och så klättrar jag upp på bänken så jag kan ta rakt upp ifrån =) grannarna lär tro jag är tokig som står där hihi.

• pylle

åå jag är så shopping sugen men kan inte bestämma mig vart jag ska handla Skrattande

• pylle
    Fnyz skrev 2007-01-24 21:06:15 följande:
    gAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH familjeliv är så seeegt det tog 5 minuter att komma in hit till tråden!!! direkt på studs efter oc satte jag mig här klickade upp internet och valde familjeliv och NU först lyckades jag komma in i tråden å kunna skriva, tror inte jag orkar sitta här när de är så segt så ajg går å scrapapr istället(inget ont som inte har ngt gott med sig)Wiihii imorrn är det scrapträff hos pylle!!
    för mig är det inge segt alla.
    ååå nu har jag sponsrat Magdas med en del pengar =) började sina i mitt pappers fråd så uppdaterade det lite nu.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket