• pylle

Förr oss som är fast i Scrapträsket

för mig är det olika från månad till månad hur mycket jag handlar för men ligger kanske runt 500 kronor vilket jag inte tycker är så farligt egentligen det är ju en hobby jag tycker är roligt så då får det kosta lite.
    Min sambo klagar inte han tycker det är kul att jag äntligen har hittat en hobby Glad
    och så har han sina hobbysar som inte är spec billiga heller skotrar och bilar.

• pylle

Super snygga grejer ni lagt in tjejer.

Själv har jag nog hamnat i en liten svacka satt och pilla med mina scrapp grejer i går men
    inget kändes rätt men det är väll bara att försöka så kommer man upp på banan igen.

• pylle

Hej hej på er.
    Har inte hunnit med att sitta här så mycket
    har vart på 1 års kalas i dag och Fnyz och i morgon ska vi ha kalas så det är fullt upp.
    Men har hunnit med att göra klar 2 st lo:s finns i mitt bildgalleri eller på min blogg som ni hittar här nedanför.
    Är så trött så jag ska nog krypa ner i sängen snart.

• pylle
    kikkan skrev 2007-03-28 23:10:58 följande:
    Måste fråga, nu när det är såå underbart väder ute, scrappar ni lika mycket då? Eller är ni ute i vårluften istället? Jag är ju ute nu på dagarna och njuter, samtidigt som min scrapparlust skriker.......Vill ju scrappa åxå....Och nu när vi går mot bättre och bättre väder lär det väl bli minder och mindre scrappat Svårt det där, jag vill vara ute i vårluften och jag vill sitta inne och scrappa.....hmmm
    Du får ta med dig allt ut Räcka ut tungan
  • pylle
    Cia o krabaten skrev 2007-03-30 10:15:51 följande:
    Ja vi har ju alltid vetat att ni är lite sena däruppe Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    haha nu ska du vara snäll Räcka ut tungan
  • pylle
    Pyret78 skrev 2007-03-30 11:12:54 följande:
    Grr Här kommer ju inte posten förrän efter lunch!! Typiskt lantbrevbärare P.s. Scrappade igår o sååååå roligt var det *jublar av scraplycka*Funderar på att lifta titeln av Mammsy (det är okej va´? ) "Du o Jag, Pappa" o sen skriva i texten om hur mycket tid som M spenderar med Ellen o hur viktigt han tycker att det är att de får tid tillsammans. Tänkte dekorera med en chipboardklocka oxå för att förstärka just det med "pappa-tid". Vad tror ni om det???
    ååå så kul att du har inspiration igen =)
    Jag tycker att allt låter som en jätte bra idé.
  • pylle
    Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande:
    Tre nya av mig.  Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    super fina alla 3 men min pojkar gilla jag bäst.
  • pylle

God kväll på er!
    Här har det scrappats hela kvällen sambon är i fjällen och åker skote och dottern
    hos mormor.
    Bjöd över fnyz på lite vinscrapping i kväll super kul ska bli kul att se det man gjort i kväll i morgon undrar om man är lika nöjd då hihi.
    Fnyz har precis gått hem så blev en lång kväll med scrapping, såå kul att ses och scrappa spec med lite vin i kroppen hihi.
    Ska snart krypa ner i sängen och sova så länge som möjligt såå skönt var längesen jag
    hade sovmorgon.

God natt med er.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket