Inlägg från: pylle
|
-
hihi tack så mycket =)Fnyz skrev 2007-04-02 10:22:26 följande:å grattis Pylle till SWE-publiceringen!!!! ett av vinscrappingens alster fnyz.blogg.se/ -
Fnyz har använt en rubons där så det är meningen att det ska vara så.Lingonflickan skrev 2007-04-02 19:01:50 följande:Mitzy: Wow, jag älskar BOOM, färgerna är underbara, kombinationen kanon och bilderna härliga - snyggt med fotomattorna - häftiga blommor och snyggt doodlat. På Mor & Son känner jag att jag skulle vilja ha nåt i kanterna som ramar in. Sy, doodling eller floss eller nåt.Tjej 83: Superläcker!Fnyz: Snyggt som vanligt, men jag har en fundering (om jag törs). Var lite svårt att läsa beauty, fast det är kanske bara fotot?Åh sen är jag så glad! Jag ska köpa en revolution! Ja, fyller år i krokarna och har önskat bara presentkort i en butik och så ska jag köpa revolution. Ja, i tankarna är den redan min *S* Ha en fortsatt trevlig dag! -
Jätte söt Loroha skrev 2007-04-03 15:28:53 följande:denna har jag gjort idag...va tycker ni?? Mamma älskar sin Savannah! -
Jag har en pentax som jag är super nöjd med kosta runt 7000.Jen 82 skrev 2007-04-03 21:06:55 följande:Kanske lite ot men ändå.... Har för mig att det fanns en massa kamera och fotoexperter här. Vi ska köpa en digital systemkamera och funderar på en Canon eos 400d, men jag kan absolut nada om kameror. Finns det någon annan att rekomendera runt samma prisklass; 7000-8000?Jag har en dubbel dop lo och några andra dubblar.Sosofofie skrev 2007-04-03 21:00:23 följande:Hallu.. ska sätta mig och göra dop lo när man har allt färskt i minnet Skulle vilja göra en dubbel för jag har sååå mång kort Tänkte om det är några av er som har nån/några dubbel lo:s som man kan få kika lite på?Känns så stort och jag behöver lite insperation... -
jag har dom, jag köpte knall oranga första gången så jaghar målat med akrylfärg till önskad färg funkar jätte bra, nu har jag ett par knall gröna så kommer få måla dom ocksåTjej 83 skrev 2007-04-04 14:42:31 följande:nån ´som har de bokstäverna som kanskesnart har på lissabon?har ni målat era i andra färger?
-
jag kan inte kommentera i din blogg =(Cheri skrev 2007-04-04 19:22:50 följande:psst.. inne en snabbis igen.. vilka är ni som scrapbloggar??? Sväng gärna förbi mig så jag kan länka er o hålla lite bättre koll på era tjuuusiga alster Kram på er o glad påsk o sånt!yvonnescrappar.blogspot.com/ yvonnescrappar.blogspot.com/ -
-
lite journaling där kanskeJohanna 79 skrev 2007-04-06 21:58:26 följande:Jag behöver hjääääääääääälp... Håller på med en Lo:s. Men inser att den känns tom ner till! Kan någon hjälpa mig!Kom på i efter hand att jag t.ex kunde satt de högra eller vänstra blommorna ner till! Något ska man alltid lära sig på sina misstag -
Super fina saker ni visar tjejer.
Mammsy fya så otäckt
-
haha jag googlade också på mitt namn
det här hitta jag på ett ställe Elin är en säl med hundlukt
det var lite skoj ajaj nu blev det lite OT
-
-
mwn gud tjejer så mycket fint ni lagt upp gillade allt
-
-
jaghar en blogg www.pylle.blogg.sebitte71 skrev 2007-04-17 14:47:29 följande:Tjing tjing!Har skaffat en blogg jag med:blog.bahnhof.se/wb863562Vet inte riktigt hur jag ändrar namnet på den så att webadressen blir den som jag har döpt själva bloggen till? Ngn som vet? Har fått bloggutrymmet via min internetleverantör så det kanske inte går att ändra?Ni som har bloggar, kan ni inte skriva ut adresserna så jag kan länka? Har några stycken, men vill ha fler ju!Och superduperfina LO:s ni lägger upp, gud vad duktiga ni är allihop! -
min får du också använda om du vill den handlar mest om scrapp men även lite annat.roha skrev 2007-04-17 17:17:26 följande:Nu när alla har en blogg....alla utom jag.... Är det nån som har en blogg som nästan bara e me scrapbooking tankar o grejer? O så undrar jag om man kan få lov att länka nån från mig blivande scrap-butik? När den väl kommer igång vill säga.Jag ska ha en del i butiken som jag ska kalla inspiration, o det hade vatt kul att ha nån annan än mig själv där som inspirerar.... så om nån vill så tar jag tacksamt emot det.. -
Grattis vännen =) åå du vet ju redan vad jag tycker om den hihiFnyz skrev 2007-04-18 09:29:20 följande:WOHO.... jag vann en tävling på scrapbutiken egentligen var det en tävling att bli deras gästdesigner MEN dem ska ju lägga ner så det blir inte så.men jag lägger upp min LO i galleriet nu den heter "Vinter" så välkommen in å kika