• pylle
    Pyret78 skrev 2007-02-27 20:27:40 följande:
    Jen 82: Jag äger ingen Sakura soufflé, brukar nalla av Fnyz då vi har scrapträff
    det har jag också missat trodde absolut att du ägde en =)
  • pylle
    Fnyz skrev 2007-02-27 22:46:21 följande:
    woooohoooooooo mitt scrapprum är verkligen på G nu gubben å svärfar gjordeklart väggarna i grunden ikväll och nu ska jag välja färg å måla fint blir nog ljusa färger i typ rosa/lila eller så å så ska det inredas så bra som möjligt för alla mina saker och mycket plats för alla nya saker har en ny "kompis" på väg som än så länge är hemlig men jag kan knappt bärja mig innan han kommer
    hmmm nu är det nått som inte ens jag vet nått om men tro jag kan ana vad
    det kan vara Skrattande *nyfiken*
  • pylle

*Scrapbooking m.m. - Dax att förnya sin prenumeration, för oss första-halvårs prenumeranter...Ska ni göra det? Vad tycker ni om tidningen?
    Jag gillar tidningen jätte mycket men vissa nr är ju bättre än andra.
    Jag har nog inte heller råd just nu att förnya mitt medlemskap tråkigt nog.
    Är ju dax för syfestivalen till helgen så kommer lägga en del där den här månaden.

* Craft Robo eller Revulotion?? - Vilken ska jag satsa mina sista slantar på?Flört Om jag förstått det hela rätt, så är Revan "bara" en extrastor QK??Eller.....?
    är så dåligt insatt i dom grejerna så jag säger ingenting.

* Scrappiz - Sedan nyår tycker jag personligen det tappat lite "kraft" eller vad man ska säga....förstår nån vad ja menar? Håller du med? Disagree?? Utveckla gärna!Glad

Jag är in där varje dag är i forumet och laddar upp mina Lo:s där men tycker att det är otroligt stort och lite trist att man väldigt sällan får nå kommentarer på det man laddar upp.
    tycker precis som många andra att veckoutmaningarna har blivit sämre var mycket roligare när det var skisser (kanske beror på att jag älskar att jobba efter skisser).

Jaja det var allt från mig just nu. Skrattande
  • pylle
    Skumpis skrev 2007-03-01 08:07:27 följande:
    God morgon!Är det 565 kr som gäller för prenumeration på scraptidningen? Inga andra erbjudanden för prenumeranter? Hur många nummer har vi fått? Missar jag ett nummer nu för att jag inte betalt innan 28 februari?
    Jag har för mig att det är ett erbjudande skulle kosta över 600 annars men är inte säker.

Blir nog för mig att köpa lite lös nr tills jag har råd att betala ett helt år.
  • pylle
    2xA skrev 2007-03-05 08:55:57 följande:
    Måste visa en tavla som jag gjort till barnrummet. Den är gjord utgående från en bild som finns i tapetbården. Har klippt och klistrat så det kanske kan ses som paperpiecing Vecka 38+2 - BF 17 mars 2007
    Super söt.
  • pylle

Jag har en digital systemkamera så dom tar ju en del plast men jag gör aldrig något åt som laddar upp dom som dom är. Blir bäst resultat så och ska man förstora korten så är det ju också bra om man inte förminskat dom.

• pylle
    Bark skrev 2007-03-08 16:52:18 följande:
    Ny Lo från lilla mig!!Den är gjord efter skissen i tidningen  :)  Vågar inte skicka in!! Mamma till Jasmine & Timmie
    klart du ska skicka in den är ju super fin.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket