• pylle
    claudia79 skrev 2007-03-11 13:59:26 följande:
    Pylle:Kanonfina LO:s & kort!! Eventuellt liftas idén med cirkeln på ena LO:nHar ni lust att snabbscrappa, men inget "mål" så har ni till klockan 23.59 ikväll att lifta min LO på PappoScrap..
    Är det 10 månader du menar? det är gjord efter en skiss som jag hitta på www.utmaningsverkstan.se
  • pylle
    Cia o krabaten skrev 2007-03-12 14:13:42 följande:
    Jag har slarvat bort mina qk-dies!!!!3st "fodral" med dies är som bortblåsta!Gissar att jag har packat ner dem på ngt bra ställe inför föraa scrapträffen, men nu när jag ska packa igen hittar jag dem inte!Ngn som är lite synsk som kan hitta dem åt mig? Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    åååå nej så tråkigt hoppas dom kommer tillrätta fort.
  • pylle
    Loppan79 skrev 2007-03-12 20:33:31 följande:
    Vilka här är det som har bloggar? Måste lägga till favoriter
    jag har Skrattande
  • pylle

åååå så härligt att fl funkar igen hade totalt glömt bort det och blev super arg i morse när jag inte kom in =)
    Jag och Ester passa på och hade storstädning i dag när inte fl funka får alltid super lust att städa när det är fint väder (mysko jag ) aja blev lite utanför scrap ämnet nu.

Massor med rosor till allt nytt som lagts in den senaste tiden kommer inte i håg alla namn så ni får ta åt er allihoppa.

• pylle
    MAMMSY skrev 2007-03-13 15:05:53 följande:
    Nu har jag lyckats fota LO:N som tog mig ur min vidriga scrapblock Så här ser den ut
    super läcker mammsy
  • pylle
    Mizty skrev 2007-03-14 09:45:38 följande:
    Här är min kort....        Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Underbara kort allihopa
  • pylle

Hej på er! Är i fjällen i helgen men var tvungen att gå in via mobilen och se vad ni pratar om. Är otroligt avis så fnyz lilla älskling tur att vi bor grannar så jag lätt kan låna den. När jag kommer hem ska jag kika in allt nytt som lagt upp orkar inte göra det nu. Kram på er

• pylle
    claudia79 skrev 2007-03-20 22:09:37 följande:
    kanskesnart: Jag brukar limma figuren jag ska blinga, lägga den på ett ihopvikt A4. Sedan häller jag en ordentlig hög med glitter på figuren, tar upp den försiktigt, dunkar av den lite så överflödigt glitter trillar av. Därefter viker jag pappret en ggn till och häller tillbaka överflödet av glittret ner i burken igenHär är min tolkning av denna månades Scraphus skiss.Risa och rosa gärna
    Super läcker och vilka hel mysiga bilder =)
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket