Förr oss som är fast i Scrapträsket
miniGrynet - nä dessvärre inte.... de har fraktkostnad enbart efter vikt ![]()
miniGrynet - nä dessvärre inte.... de har fraktkostnad enbart efter vikt ![]()
miniGrynet - jag kan annars VARMT rekommendera att shoppa där!! Jag har handlat där i flera år, kan ta någon vecka -10 dar att få sakerna men det är det värt
De har lite speciella saker som inte finns överallt och så.... fina stämplar också... Och ska man inte ha några tunga saker så kommer man ju undan rätt billigt ![]()
Camasunary - stämmer bra det! Har just beställt två nya ludd-burkar! Så fort de kommer hem till Mama ska jag lotta ut lite prov-kit i min blogg tänkte jag! Då kommer det finnas rosa, rött och vitt
Synd att de inte hade svart..... det har jag bara liiiiiite lite av.... Jag slängde ner en sån BG-packe också
Har nog aldrig handlat för så lite pengar där NÅNSIN!
Kan bero på att jag blundade mig igenom stämpelavdelningen ![]()
Chipboardsen - ja jag såg att det verkar vara 149 som gäller för de kitten! Ska kolla vad de tar på Lifetime för dem.... ska ha lite annat smått å gott därifrån nämligen.... ![]()
miniGrynet - jag brukar slå upp en ruta med FOREX och räkna där
www.forex.se
mini- haha, vid den här tiden på dygnet är ingenting självklart
USCH nu är jag vaken sent igen.....*panik* Har haft migrän hela kvällen, så det släppte för bara lite sedan... då vill man ju ta igen lite förlorad nöjestid liksom. Men nä, nu måste jag nog släpa mig isäng..... ska leta mig till Arbetsförmedlingen imorrn, min arbetsgivare har gått i konkurs, så jag måste tydligen ha nåt jobbigt intyg för att få ut mina pengar från lönegarantin..... jag HATAR verkligen arbetsförmedlingen ![]()
Puss på er! Kul att ni finns
Trots att ni stressar mig ![]()
Claudia -
Jag tänkte göra någon slags liten skoj tävling eller nåt! Så får jag som enväldig domare välja ut några som vinner
mini - du kan läsa här om du vill, en liten bit ner på sidan! http://langsammascrapparen.blogspot.com/ Jag har använt det till framsidan av våra dopinbjudningar också, finns i mitt galleri
Nattis tjejer!
Haha, ja jag har inte lyckats stänga ner än..... zzzzzZZZZZzzz
Marajjah - har aldrig sett det här tyvärr. ![]()
NÄE, nu släcker jag!! ![]()
Jag är så trött så trött så trött så trött.................. insåg nyss att jag är vaken 20 timmar per dygn. Japp, har snittat 4 timmars sömn per natt i säkert en vecka nu. Minst
Inte bra. Men om jag inte får pyssla nåt så blir jag ju GALEN. Vad är minst dåligt??
Har plockat fram alla foton som jag ska försöka pula in på min nästa LO - ska "handla om" dagarna på Hotell-BB.... vi får väl se när den blir verklighet
Tjing för 48timmars-dygn!! ![]()
50 spänn?!!!!!
Jösses.
Claudia - jag orkar inte alls....
Känner att jag drar mig fram på hörntänderna nu.... måste skärpa mig.
Ang flocket - jag lovar att ha tävling så fort jag fått hem det!! Beställde igår, så det kan dröja till nästa helg....
Den där stockholmsträffen...... är det nåt man borde känna till?
Claud - ska snabbkika på BG-gallery.... ![]()